2011. március 27., vasárnap

Péntek

A pénteki nap elég felemásra sikeredett…sajnos.

Ittam Karamellás Berentzent jéggel, kóla, chips és gumicukor, de beigazolódott a dolog újra, ha iszom, még ha csak egy kis pohárkával is, nem azt hozza ki amit a legtöbb emberből kihoz a pia. Nem leszek jobb kedvű, nem érzem magam felszabadultabbnak, letört leszek és szomorú, magamba roskadok és elkezdem magam ön marcangolni. Pedig azt hittem segít elaludni, segít felszabadultabbnak lenni, elhessegeti a rossz gondolatokat L

Nagy nehezen elaludtam, reggel mikor felkeltem azt vettem észre, hogy haver itt hagyta a pulcsiját és az a párnám mellett volt, este mikor forgolódtam valahogy ráfeküdtem. Egész este azt szimatolgattam, szombati nap pedig tele volt vele az orrom, ahhj nem akarok még egyszer szerelmes lenni egy hetyóba, mert az nálam felérne egy Margithídról való Dunába ugrással.

Volt egy vitám haverommal is a nőkről, szerinte nőgyűlölő vagyok és ez neki fáj. Mert ha én azt akarom, hogy toleránsak legyenek velem az emberek akkor nekem is az kellene lennem feléjük és nem lenézően beszélni róluk, de nem mondtam inkább neki semmit mert láttam felforrt a hetyó agyvize. Nekem is felforr ha a melegeket bántja valaki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése