2011. március 25., péntek

Az a fránya alkohol.

Tegnap vettem egy üveg Royal Vodkát, pénteken este szerintem nekiülök és szerzek magamnak egy kellemes kis estét, veszek hozzá citromot, narancskólát, meg egy kis mézet.
Nem vagyok egy nagy alkoholfogyasztó, én a tipikus sztereotípiát erősítő meleg vagyok, likőröket meg kis női italokat szeretek fogyasztani, de azt is csak módjával.
Lehet hogy eljön haverom Karcsi is, bár ezt még nem beszéltem meg vele, sok a gondja mostanában, barátnő, munka, család, a falu nyomasztó világa, bár ez az utolsó engem is nagyon megvisel.

Tegnapi nap munkatársam előtt felfedtem a titkot, és haverom előtt is felfedtem a titkot, mármint hogy melegségemről mindketten tudnak, csak nekik azt mondtam, hogy a másik nem tudja, érdekes 2 hónap áll most mögöttem. Amiket mondtak, beszéltek, és ahogy tették, nagyon érdekes és tanulságos volt számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése