2011. március 22., kedd

Heteró Vs. Meleg.

Részlet az „After sex” című filmből.


Freddy & Jay.

-Ettől még nem vagyom meleg ugye?
-Nemtudom, élvezted?
-Nem!
-Akkor nem vagy meleg, de így már biztos vagy benne.
-Igen…
-És fájt?
-Egy kicsit…
-Elmúlik.
-Tényleg?
-Igen.
-Emiatt ne érezd kínosan magad.
-Mi miatt?
-Hogy szórakoztunk egy kicsit, nincs ebben semmi rossz.
-Áh, de én nem vagyom meleg…ugyhogy…
-Csak azt mondom, hogy ne érezd rosszul magad. Egyszer mindenki kipróbálja, akár bevállalja, akár nem. Sok heteró sráccal folyt már le ez a beszélgetés.
-Miféle beszélgetés?
-A ledumállak a párkányról beszélgetés.
-Milyen párkányról zagyválsz itt nekem?
-Ti heterók mind egyformák vagytok. Azt csináljátok, amit ez az idióta macsó társadalom rátok kényszerít. Féltek felvállalni az érzéseiteket.
-…baromság…
-Baromság a francot, mert simán leugranál.
-Már bocs de, tényleg halvány gőzöm sincs hogy miről beszélsz.
-A párkányon álsz, ugrásra készen, mert rosszul érzed magad, amiért lefeküdtél egy férfival. Hé ez így van, de itt jövök én a képbe és meggyőzlek hogy nem vagy meleg és hogy egyszer mindenki kipróbálja. Erre aztán lemászol a párkányról, bár még marad egy kis megbánás és bűntudat, amit jó mélyen elásol magadban, de azt hiszem soha nem fogsz beszélni róla, és egyszer még azaz idő is eljön amikor letagadod hogy megtörtént.
- ja
-Ez jellemző, az egyetemistákra, a homofóbiások szeretik ha seggbe kurják őket, de nem akarják hogy bárki is megtudja. Ez nagyon szomorú.
-Nézd én nem…
-Nem hát!
-Nem vagyok homofóbiás!
-Most viccelsz!?!
-Nem vagyok az hallod?
-Akkor miért titok?
-Csak azért mert nem tartozik senkire!
-Azt hiszed nem látok át rajtad? Te vagy a megtestesült homofóbia. Már a puszta gondolat is megrémít, hogy meleg lehetsz.
-Rossz helyen keresgélsz…
-Mindegy csak éjszaka tudj aludni!
-Mi a franc bajod van?
-Nem nekem van bajom kölyök.
-Ne nevezz kölyöknek, te rohadt BUZI!
-IGEN. Itt a baj. Számítottam rá.
-Mire?
-Ez a kis szó a bizonyíték.
-Mi hogy lebuziztalak?
-BINGÓ!
-Ezzel megint mit akarsz mondani, hogy bingó?
-Már rohadtul unom hogy mindent meg kell magyaráznom. Most ha nem haragszol szeretném ha elmennél.
-Akkor miért csinálod?
-Miért érdekel?
-Tudni akarom!
-Tényleg tudni akarod?
-Igen!
-Az erő!
-Kifejtenéd?
-Egész életemben, már az általánosban is , minden nap úgy jöttem ki az öltözőből, hogy megvertek, kicsufoltak, röhögtek rajtam és teljesen kikészítettek, csak azért mert úgy születtem ahogy, vagyis hogy én a fiúkhoz vonzódom. Te el sem tudod képzelni, ez hogy elgyengíti az embert, erőtlennek éreztem magam, a gimi alatt is titkolnom kellett hogy ki vagyok és rettegtem hogy valaki megtudja a nagy titkot. Aztán randiztam lányokkal és még le is feküdtem velük, azért hogy azt higgyék hogy heteró vagyok, vagyis hogy , Normális. De ez belül annyira megviselt hogy már már …öhm…nem érdekes.
-Mi volt?
-Semmi, felejtsd el!
-Kérlek mond el!
-Meg akartam ölni magam, ennyi! Öngyilkosságot kíséreltem meg mert nem tudtam feldolgozni ki vagyok és féltem hogy előbb utóbb kiderül az igazság.
-Ez most komoly?
-Igen…gyűlöltem magam azért aki voltam, és aki vagyok. Hmm… szánalmas nemigaz?
-Nem dehogy!
-Aztán, végül amikor fő sulira kerültem nem sokkban különböztem tőled, csatlakoztam egy bandához, sörözni jártunk és jókat röhögtünk a szokásos idióta meleg vicceken. Aztán találkoztam egy sráccal, nem sokban különbözött tőlünk. Ő segített elfogadni magam. Hétköznapi ember vagyok, csak egy a sok közül, elég hülye helyzet volt de végül elhatároztam hogy felvállalom a gyengeség érzése teljesen elillant. Persze még el kellett mondanom a családomnak meg a barátaimnak, de amikor elszántam magam nagyon örültem, és szerettem magam. Nem számított már mit gondolnak. Menjenek a francba ha nem fogadják el. Meleg vagyok! Mindig is meleg voltam, és az is maradok.
-Ez tök jó öregem J én is olyan vagyok mint te?
-Nagyképűség lenne ezt így kijelenteni, talán olyan vagy mint én, vagy csak kíváncsi, de akár hogy is van, akárki legyél, ne olyan képet mutass magadról amit várnak tőled, légy önmagad. Na az vagy???
-Hogy meleg vagyok-e?
-Igen!
-Fogalmam sincs. Azt sem tudom hogy élveztem e.
-Megpróbálod még egyszer? Lehet hogy most jobb lesz.
-Ha megígéred hogy nem mondod el…akkor miért ne…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése