2011. március 21., hétfő

Munka közben.

Hétvége, szombat vasárnap ismét munkával telt, pedig filmezést és msn ezést terveztem be…írt nekem pár srác romeon, de eddig mind felejtős. (egyéjszakás, csúnya, szőrős macis, nulla beszélőke)L

Sebaj.

Tegnap végre sikerült egy kicsit megnéznem az After szex című filmből, volt benne egy érdekes beszélgetés egy „hetyó” srác és egy meleg srác között, amit ha lesz időm begépelek majd és megosztom itt a blogban.

A Budapesten eltöltött 3 nap rávilágított egy fontos dologra, nincs olyan baráti köröm, akikkel el tudok menni szórakozni, vásárolni, mozizni stb, pedig nagyon jót tenne nekem egy ilyen közeg. Egy kis meleg baráti kör :D

A meglévő munkatársam tökre megértő, tudja is a dolgot rólam, totál maradt minden a régiben és ez nekem így jó. Haverom viszont nagyon elment egy olyan irányba ami nekem nem pálya, sőt kezd idegesíteni is, facebbok megjegyzéseivel, beszologatásaival, meg hogy ő milyen 100%os hetyó, ja közben meg közös faszverés a kolis szobában, meg nézegette mások szerszámát a zuhanyzóban, na de nem kell neki arról tudni hogy én ezeket tudom :D no comment.

Lájkolom a RiseFm-et :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése