2014. február 24., hétfő

Ébredés.

Ahogy előző bejegyzésemben ajánlottam a Looking című sorozatot, eszembe jutott az 5 részből egy mondat, vagyis egy párbeszéd: Patrick és Alvarez beszélgetése.


Mert nem engednéd, hogy megdugjalak?

Patrick
Igen, hát.

Alvarez
Ez eléggé meglepett, hogy őszinte legyek.

Patrick
Úristen.
Miért hiszi rólam mindenki azt?
Mintha azt kiabálná a seggem,
hogy "Dugjon már meg valaki"?

Alvarez
Nem kell szégyenkezni.

Patrick
- Nem is teszem.
- Tökmindegy.

Alvarez
Teljesen rendben van, ha nem vagy benne.

Patrick
Nem azt jelenti, hogy nem vagyok benne.
Csak nem biztos, hogy nagyon tetszene.
Akarom mondani, olyan fura érzés.

Alvarez
Fura, hogyan?

Patrick
Hát...
Be tudom engedni,
de mihelyst bent van,
úgy érzem, hogy "Vedd ki, vedd ki, vedd ki...
...vedd ki, vedd ki."

Alvarez
Úgy gondolod, hogy zavarban lennél,
ha a szüleid azt gondolnák, hogy passzív vagy?

Patrick
Nem.
Mmm... nem.

Alvarez
Oké.

Patrick
Oké, egy kicsit talán.

Alvarez
Gondoltam.
Passzív-szégyen.

Patrick
Úristen, szerintem igazad van.
Gondolom.
Miért?
Mi vagy te...?
Az ilyen kifejezések a netes embereknek vannak.

Alvarez
Honnan tudod, hogy miben lennél benne egy pasival
...amíg ki nem próbáltad?

Patrick
- Tényleg?
- Igen.

Alvarez
Vagyis, alkalmazkodónak kéne lenned.
Máskülönben kihagysz valamit.

Patrick
Utálok kihagyni valamit.

Eddig az idézet.

Azóta is ez a párbeszéd forog az agyamban, passzív - szégyen. Még boncolgatom egy kicsit ezt a dolgot magamban, lehet hogy meg van az egyik mumusom. Leszögezném még nem feküdtem le férfival, de az idézetet így lehet teljesen megérteni.

Reggel közölték velem hogy mennem kell megyeszékhelyre, bevinni egy pályázat módosítását, de előtte tegyem meg a hiánypótlást amit reggel 6 órakor tettek fel emailben nekünk. Szóval nagyon Happy voltam, de kárpótolt hogy láttam sok sok szép fiatal fiút, akiket meg tudtam jól nézni (megjegyzés: ha lehetőségem lenne ágyba vinni embereket akkor nagy kurva lennék.... :S túl sok helyes embert és formás feneket láttam ma )

Voltam ma fodrásznál, és a tükörben nézve magam úgy láttam egy kis ideig hogy jól nézek ki  :D











Dalarann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése