2013. november 17., vasárnap

Folyton fáradt vagyok.

Vagyis, fáradt, levert, erőtlen, unott és lusta.
Belekezdek egy filmbe megunom, elkezdek olvasni valamit akkor meg elkalandozom, ha lepihenek egy kicsit akkor meg nem fog a hely mehetnékem támad, rosszul alszom, hülyeségeket álmodok amiktől a másnapom lesz xar. Vége lehetne már ennek az időszakomnak. Rohadt óraátállítás is meg ez a hamar sötétedés kikészít.


A szívem is fájdogál egy jó 2 hete, beszéltem a dokimmal azt mondta hogy a stressz, pff mondhatott volna valami újat is, mert én még azt is hozzá tettem neki hogy fájni és zsibbadni szokott a bal kezem és a kis és gyűrűs ujjam is esténként, de erre meg nem mondott semmit.

IO itt a film, de ha kell holnap feltöltöm és átküldöm.


Mindenkitől itt is elnézést kérek azért mert a levelekre eléggé késve válaszolgattam, megint a saját időmet másokra áldoztam... sebaj én már így vesztem.

Jó éjt, Dalarann

5 megjegyzés:

  1. Köszi a filmet! Már én is kutakodtam IO-nak, de csak az előzetesig jutottam. Jó pofa kis film.
    Neked meg jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Asszem kezet foghatunk, annyi, hogy nekem nem fáj a szívem. Kitartás ;)

    VálaszTörlés
  3. Hát kb mindenkit megkérdeztem, aki eszembe jutott, hogy esetleg meglehet neki ez a film:D

    Egyébként hány éve dolgozol már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Keresel még filmet akkor szólj nyugodtan.
      Már a suli mellett is dolgoztam, de rendesen suliból kikerülve 2007 óta.

      Törlés