2013. július 22., hétfő

Ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó.

Ahogy a közismert mondás is tarja.
Szóval a kép:

Nem tudom mennyire látszik a képen a nadrágom, és igen én vagyok a bal oldali.

Ma vettem pár boxert. Itt az egyik.


Meg van még egy amit megmutatok majd meg arra meg az van nyomva hogy Kiss Me + még egy szív a senekemnél. 

Egy kis segítség hogy eligazodjunk a chat és kékiwiw üzenetek terén:
Chat szótár:

jóképű = átlagos

átlagos = ronda

sportos = van egy Nike cipőm meg egy olcsó melegítőm és mindig ezt veszem fel, ha randira megyek

macis = kórházban a helyem

heteró = le akarlak szopni, de ne tudja meg senki, ha lehet, akkor te se

biszex = a legszebb szó a 'diszkréció', naponta többször is ismételgetem

uni = passzív

aktív = köcsög vagyok, de fél éve nem b...ott meg senki és ki vagyok éhezve, beleülhetsz de nem mozdulok meg (de jobb lenne ha szájbab...nál)

29 = nagyobb vagy egyenlő, mint 30 de kisebb, mint 40

ismi = Gyakori üzenet, azonban kutatók és nyelvészek egyöntetű véleménye szerint sem jelent semmit. Legvalószínűbb, hogy a profilunk, esetlegesen a fényképeink megtekintése után fellépő hirtelen izgalom hatására történő félregépelés eredménye.

szex = Szintén gyakran találkozhatunk e rövid, legtöbbször egy szavas üzenettel. Küldője feltehetőleg a szó definíciójára kiváncsi


Jó éjt, Dalarann
dalarann@gmail.com

10 megjegyzés:

  1. A rövidnaci jó befektetés volt. Szuper amennyi látszik belőle.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jó a farmer rövid naci. Ez a nyuszis boxer meg jópofa. Szeretem az ilyesmiket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet ha megint jönnek az árúsok akkor veszek még párat más színben is. Én is nagyon szeretem a vicces boxereket, de ezt is mikor megvettem a csaj olyan fura szemmel nézett rám a pénztárnál... ami amúgy meg nem érdekel mert nem kell hogy tetszek vagy tetsszen neki. Biztos az ő kondis fuxos pasija nem vesz fel ilyet.

      Törlés
  3. Én nem vagyok kondis meg fuxos, de én sem veszek fel ilyet. :D

    VálaszTörlés
  4. Ejnye... kezdjünk a végén: "macis=kórházban a helyem" én is maci vagyok, de jobban szeretem magam a willendorfi vénuszhoz hasonlítani, csak ffi kiadásban, s nincs raszta hajam :P
    Nekem tetszik a nyuszis - s kondis/fuxos sem vagyok :D
    Azt nem értem, hogy ha rövid nadrág, akkor annak a szárát miért kell visszahajtani? Vagy ez direkt ilyen?

    VálaszTörlés
  5. A heteró megfogalmazásán jót nevettem. :)

    VálaszTörlés
  6. A chat szótárt a facebook-on osztotta meg valaki, szóval nem személyes, és senki ne vegye magára a dolgot.
    Azért kell visszahajtani, mert ott más az anyaga és ha van egy hasonló inged hozzá akkor nagyon jól összepasszolnak. Igen a heteró megfogalmazása nekem is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mea culpa...
      Na, így mindjárt más a visszahajtott nadrág - erre álmomban sem gondoltam volna, szentigaz.

      Törlés
  7. Bocs Dalarann, nem leszólni akartam, csak konszolidáltabb vagyok az alsók terén.

    VálaszTörlés