2015. április 8., szerda

Alkohol....

.... az élet nagy bölcsességeinek alkotója.
Nem tudom ki hogy van vele de én nem szeretek alkoholt fogyasztani, nem csak az íze miatt, jó tudom vannak finom italok is a világon amiket én is szeretek, de csak egy bizonyos mértékig.
Míg azt mondják a nagy bölcsességek, hogy az alkohol jó mert feloldja a gátlásokat, azt viszont elfelejtik hozzátenni hogy ezzel viszont óvatosan kell bánni mert a feloldott gátlások mögött nem mindig az van amire az ember számít. Én ha kicsit iszom akkor mérhetetlen szomorúság és bánat önit el a lelkemet és a tudatomat. 
Bár erről olvastam egy hosszabb tanulmányt, és azért leszünk szabadabbak, szókimondóbbak stb. mert ezt nevelték belénk ezt hozzák a sztereotípiák, vagyis ez van a tudatunkban hogy alkohol hatására a testi tünetek mellett a szellemre a tudatra is hat az alkohol pedig ez nem így van, tompítja az embert és az én tüneteimhez hasonló tapasztalások állnak közelebb a valósághoz, mert az alkohol hat a rövidtávú memóriára és a régi tudatunkba rögzített dolgok felerősödnek.





Mára ennyi, hallgassátok ezt:


Gyönyörű.....

Jó éjt, Dalarann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése