2015. április 1., szerda

A valóság és a fantázia keveredése.

Mai nap ebédszünetet tartottam épp, amikor ismerős hangot hallottam az előtérből, az ebédlőből kilépve megláttam hogy a váróban ott ül a volt munkatársam akiről már régebben írtam is pár sort. Vagyis azt hogy gyanús nekem a srác, nála bejelez a radarom, de bizonytalanok voltak és azóta is azok a jelei, szóval akkor hagytam a fészkes fenébe a dolgot.
Odaléptem hozzájuk, mert nem volt egyedül, egy másik fiú is volt vele aki nevezetesen az utcánkban lakik szemben velünk vagyis 2 házzal arrébb. Egy olyan család legkisebb gyermeke ahol ő a legkisebb az 5 testvér közül. Itt szeretném megjegyezni hogy van egy tanulmány miszerint minél több gyermeket szül egy anya annál nagyobb a valószínűsége hogy a következő születendő fiú meleg lesz. 
Itt is egy cikk ami pont erről szól.
Na szóval odaléptem hozzájuk és kérdeztem miben segíthetek nekik, de nem engem vártak hanem a kolléganőmét aki oda volt ekkor még ebédelni. Elkezdtem velük beszélgetni és a fiatalabbik srác nevezzük X. nek nagyon nézte Y.-t aki nekem volt a munkatársam. Nem tudom megfogalmazni hogy milyen is volt a nézése olyan volt amivel egy másik srácot nem nézünk ha beszél még ha haver akkor sem. Aztán észrevettem hogy szinte teljesen egyforma a cipőjük amit viselnek, vagyis fazonba, színben pedig egymás inverzei. Majd ugyan olyan öv volt rajtuk. 
Jójó lehet hogy csak egy helyen vásárolnak, de nekem akkor is olyan furák voltak együtt. Ahogy ott beszélgettünk tovább megérkezett a hölgyemény akire vártak, de kérte őket hogy várjanak még egy kicsit mert elugrik a postára.
Miközben ott vártak tovább én is maradtam ott velük a a váróban és figyeltem őket... majd egy idő után biztos zavarba ejtő látvány lehettem mert magam elé vettem a telefonomat és elkezdtem nézni az emailjeimet majd elnéztem a telefonom lehet és befele fordulva egy történetet kerekítettem a fejemben a 2 srácról.

Szóval x és y - on egyik napsütéses hétvégén úgy döntenek hogy közösen töltik el a szombati napjukat, mivel a lakásban nagyon meleg van és a legközelebbi strand pedig túlszúfolt ilyen időben úgy döntenek hogy elmennek a közeli horgásztóhoz horgászni, főzni, úszni és iszogatni.
Be is pakolták a kocsiba mindent ami kelhet, kaját, horgászfelszerelést, piát, takarót stb. Délután 3 felé járhatott már az idő mire kiértek a partra, kipakoltak a tó egy távoli pontjánál, mert azt gondolták hogy egy ilyen fülledt nyári napon nem csak nekik jutott eszükbe a tópart és a pecázás öröme hanem másnak is.Kipakolás után bedobták a horgot a tóba, kiszedték a plédet a csomagtartóból és levették a pólóikat, de még mindig nagyon tűzött a nap ahhoz hogy egy helyben ülve el tudják viselni huzamosabb a nap erős égető sugarait. Y- nak pedig amúgy is nagyon kellett vigyázni mert neki fehér bőre van amely nagyon hamar le tud égni a napon. Ezért úgy döntöttek körbe sétálják a tavat addig is telik az idő. Jó egy órahosszat sétáltak egy rajtuk kívül egy lélekkel sem találkoztak. Kezdett már a nap lemenni de így is Y bőrét lekapta rendesen a nap, ki is pirosodott neki rendeset. Megkérte x- et hogy menjenek vissza a táborhelyükre és van a kocsiban naptej vagy valami krém amivel be tudja majd kenni a bőrét. Ahogy visszaértek Y leült a homokos parton leterített plédre és finoman lapogatta leégett bőrét. X pedig a kocsi kesztyűtartójában kezdett el kutakodni de nem talált semmi krémet, majd észrevette hogy az anyós ülés alatt van egy kis cipzáros neszeszer, kivette a kocsi ülés alól és kicipzározta. Volt abban minden leégés elleni krém, kötszer, sebtapasz, jód, masszázsolaj és óvszer. Nevetve odakiáltotta, van ebben minden mit vigyek?
Hozd ide az egészet mert benne van a szúnyogriasztó spray is. A plédre térdelt a srác háta mögé és nevetve a válla fölött átnyújtotta neki a masszázsolajat ami egyben síkosító is volt, a másik srác zavartan de rutinosan rávágta hogy azért vette mert akart egy időben tetoválást és azt mondták neki hogy a tetoválást vazelinnel kell kenegetni hogy a bőrt védjék, de ő csak nem megy már be a patikába és vesz vazelint mert akkor az egész község erről beszélne fél nap múlva. X csak nevetett és a srác mellé letette a tégelyt és közben csak annyit mondott hogy eltesszük ezt ide félre.... későbbre. 
X elővette a leégésre való nyugtató krémet és megkérte hogy feküdjön hasra a plédre ő majd bekeni a hátát, de a másik srác erősködött, hogy nem majd ő megcsinálja magának de előtte igyanak meg egy egy dobozos sört. Ki is vették a hűtőtáskából és mivel nagyon meleg volt és már rendesen fojtogatta őket a szomjúság szinte egy húzásra magukba is döntötték a hűvös nedűt. Aminek később meg is lett a hatása + a nyári meleg, hamar a fejükbe szált az alkohol. Ahogy végzet a sörével Y elkezdte bekenni leégett vállát, előbb a balt majd a jobbat és ameddig elérte a nyakát és a háta egy részét, viszont a teljes hátát és azokat a részeket amik nagyon leégtek épp hogy elérte, ekkor újra megkérdezte X hogy nem gondoltad meg magad ne segítsek? Ekkor a srác engedett vagy a fájdalomnak vagy a sör tette meg hatását de elfogadta a segítséget és hasra feküdt a pléden kezeit az álla alá fektetve várta hogy enyhüljön az égető fájdalom melyen a krém segített is.... vagy a segítő kezek érintése. 
Ahogy ott feküdt teljesen elmerült a másik fiú érintésének élvezetében, annyira hogy egyik pillanatban jól eső borzongás futott át a testén és szinte minden szőrszál azonnal talpra pattant ha lehet ezzel a képzavarral leírni az abban a pillanatban történteket, egyszóval jól eső borzongás és libabőrösség futott végig a testén. Ezt a másik srác is észrevette, elvette kezét a srác hátától és pár másodpercig meg sem szólalt majd kaján vigyorral a szája sarkában csak annyit mondott most én jövök!
De a plédről nem akart felkelni mert ekkor tudatosult benne hogy most ha fölkel a földről akkor a másik srác megláthatja hogy valami mocorgás volt a nadrágjában. Virág nyelven fogalmazva áll a zászló de rendesen.
Na kelj már fel most én jövök én is nagyon leégtem pedig engem nem szokott ennyire megkapni a nap, na kelj már fel, vagy felrángassalak! Ezeket a mondta miközben a srácot próbálta arrébb görgetni a pléden vagy legalább a hátára átfordítani a pléd azon részére amelyet még mindig hevesen világított meg a nap.Ahogy ott viaskodtak a srácot sikerült átfordítani a hátára mire ő zavarában maga felé kezdte el húzni a kezét takarva férfiasságát, de olyan erősen fogta X a csuklóját hogy nem tudta kitépni karját a szorításból. Ennek az lett a vége hogy egymásra borultak. Ott feküdtek egymáson. Mellkasuk összeért, tekintetük összetalálkozott, érezték egymás ziháló meleg leheletét. És ekkor X még mindig fogta a másik srác karját mely ekkor már a két srác teste közzé volt szorulva, mégpedig úgy hogy érezték egymás kőkemény és ágaskodó férfiasságát. Mire Y feleszmélt volna már az ajkaik össze is értek, majd egyre hevesebben kezdte csókolni X.








Zavartan elkezdett mozgolódni, de nem tudott szabadulni mert teljes testével tartották a földön, a szabadulási kísérletnek az lett a vége, hogy még jobban egymásnak feszült a két test és farkuk is egyre jobban egymásnak simult és dörzsölődött nadrágon keresztül. Ekkor annyira megemelkedett X hogy kiszabadíthassák kezeiket testük szorításából, ölelkezve csókolóztak tovább. Több percig is eltartott mire eszméltek hogy mit is csináltak, de kezdeti zavartságukat Y oldotta fel végleg és csak annyit mondott hogy akarlak!
X ettől teljesen tűzbe jött és elkezdte magáról és Y - ról is lefejteni a nadrágot. Ekkor már izzadságtól csillogó és csupasz testük teljesen összesimult és egymásnak feszült, annyira hogy érezték ennyi is elég hogy elsüljenek, olyan szinten felfokozott izgalmi állapotba jöttek hogy még maguk is meglepődtek, ilyen létezik?

Tumblr
A nap már javában lement csak a horizontot világították meg utolsó sugarai.
Y épp a fülcimpáját csókolgatta X - nek akkor megragadva az alkalmat a fülébe sugta: akarlak! Ahogy ez a halk de annál izgatóbb suttogás elhangzott a srác hasra is feküdt... hátrafordult és határozottan a szemébe nézve megismételte a srác szavait: akarlak!
Én is akarlak!
Elővette a neszeszert és kivett belőle egy óvszert, majd keresni kezdte a síkosítót amit először nem talált majd elmosolyodva eszébe jutott hogy ott van az mellettük, mondhatni kézközelben... mindent előkészített...majd így szólt: történjen aminek történnie kell.
Kérlek légy óvatos mert nekem ez lesz az első.
Megnyugtatlak nekem is ez lesz az első, figyelj rám én is figyelek rád és akkor mindketten élvezhetjük az együttlétünket. Kérlek szólj ha fájdalmat okozok.

Hangos nyögések, lihegés és sóhajok közepette fogadta be X hatalmas és duzzadó férfiasságát. Párszor fölszisszent de az élvezet minden negatív és rossz érzést és fájdalmat eltompított, át tudta adni magát az érzéseinek és érzékeinek. 

Hosszú perceket, órákat töltöttek el egymás erogén zónáinak és testének megismerésével és feltérképezésével. Hajnaltájban aztán beültek a kocsi hátsó ülésére, betakarták magukat a pléddel mert ekkor már eléggé csípős lett az éjszaka és egymás testéhez simulva fáradtan de kielégülve elaludtak....







utóirat:


Jó éjt, Dalarann :D




7 megjegyzés:

  1. Hmm... első (gyors) olvasatom: A valóság és a fantázia merevedése...
    Utolsó képről hiányolok valamit - a lényeget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Találó lett volna akkor is ha ezt írom.
      Ott van az, de mint tudjuk az igazság mindig rejtve marad, vagy hogy egy örök klasszikust idézzek, az igazság odaát van.

      Törlés
    2. Ugye mindketten a fejre gondolunk? :P

      Törlés
    3. Gondolhatunk arra is, mert van akinek az a második legnagyobb szerve.

      Törlés
  2. A történet is jó, de az utóirat mindent visz! :-)

    VálaszTörlés
  3. A történet is jó, de az utóirat mindent visz! :-)

    VálaszTörlés