2011. január 6., csütörtök

Ucsó nap.

Az év utolsó és utolsó előtti napjára azt terveztem, elmegyek szabadságra, csütörtökön majd pihengetek, pénteken pedig bemegyek Debrecenben mert még a hét elején kaptam meghívást pár ismerőstől, házi bulira vagy szórakozóhelyes bulira. Nekem valahogy jobban feküdt volna a házi buli, de a végén nem kellett döntenem hová is megyek. Csütörtök reggel csörgött a telefon, ha nem gond, jöjjek már be dolgozni mert egy rakat munka még hátra maradt másnak és segítsek be ahogy tudok, szóval a csütörtöki napi teljesen el is ment, mire hazaértem már 6 óra volt. Este még azért megnéztem a buszokat hogy is közlekednek, ki is néztem egyet amivel ha bemegyek, lejárom a rokonokat aztán irány a megbeszélt hely. DE még mielőtt ágyba tettem volna megfáradt testem, nézem az emaileimet és látom hogy a buli lefújva, fantasztikus.
Péntek reggel ébredés telefoncsörgésre, gyere dolgozni, aki ügyeletben lett volna lebetegedett és rám gondoltak, kire másra :D Munkába menet még egy kutya is megharapott, a bal farpofám elég szépen meg lett nyámmogva, gyors gyógyszertár tetanusz irány a doki az jól beoltott, majd irány a munka. Ezzel a kutya mizériával el is dőlt mi lesz az esti program, ágyban fekvés és vizes ruházás, és közben azon gondolkozni, agyalni, filozofálni miért is vagyok ennyire, de ennyire szerencsétlen.
Bekészítettem egy rakat kaját süti kólát, csoki likőrt és nekivágtam az év utolsó estélyének, filmeztem és sorozatokat néztem 1 óráig, akkor még ittam egy úcsó pohárka likőrt, elbúcsúztattam az ó évet és kértem a sorsot a következő, ha lehet, jobb legyen, mint az előző év.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése