2011. május 22., vasárnap

Hétvége.


Pénteki napra szabadságot vettem ki, és ezzel természetesen az is együtt járt hogy reggel csörgött a telefonom, elnézést kértek meg minden, de s.o.s-ben azonnal menjek már be mert elakadtak és segítenem kell. Ez el is vett jó 2 óra hosszát a napomból és a végén a saját dolgomat is próbáltam intézni, amiből a végén nem lett semmi, tanulság a freemail egy rakás szar; a szabadság csak illúzió.
Hazafelé beugrottam a boltba, vettem cukrot, citromot, tartósítót, citromsavat, már csak egy adalékanyag hiányzott és ez nem volt más mint a szép nagy bodza virágok. Lementem a kertbe és szedtem egy szép nagy szatyor virágot, nem volt eső szerencsére és telis tele voltak virágporral. Még 7 napig ázni hagyom, és aztán lehet fogyasztani  :D Később főztem még egy jó nagy adag tésztát, már mást nem tudtam hozzá készíteni mert megjött haverom, hozta az Xbox 360-asát, mivel neki otthon csak régi CRT tv-je van ezért előszeretettel játszik nálam, ami már egy kicsit kezd nekem terhes lenni. Van keresete vegyen magának egy tv-t. Ja és közben kiderült azt adta be otthon a szüleinek hogy felesbe vettük. Mondhatom szép, nem hazudok senkinek, ha nagyon muszáj akkor is csak ködösítek, de hazudni nem szeretek.  Hétvégén jött barátnője, szerencsére a hétvégém ismét szabad lett. Szombaton házkörüli munkával elfoglaltam magam, este pedig szalonnát sütött a család, már nagyon vártam egy ilyen esti tűzrakásos beszélgetős szalonnasütős estét, ami addig jól is ment míg legkisebb testvérem haza nem jött. Volt benne egy jó adag alkohol, el is kezdett kötekedni mindenkivel, majd anyámnak meg apámnak szegezte a kérdést:  Ő miért lett ilyen csúnyának csinálva. Megkértem állítsa le magát, amit nem kellett volna, felhozta azt a dolgot amivel mostanában végképp ki lehet akasztani. „Fogd be a szád, és inkább szerez magadnak egy nőt.” Innestől kezdve teljesen el lett rontva az estém, fel is jöttem a szobámba, és elkezdtem nézni sorozatokat, idő kellett mire lenyugszom.
Vasárnap dél körül keltem, ami még hiányzott a vasárnapi ebédből azt gyors megcsináltam, leves befőzése, rizs, töltött húst is kivettem a sütőből. Majd felnéztem face-re és látom havernak szülinapja van ma lett 20 éves. Kerestem a telomat hogy felhívjam, de aztán úgy döntöttem nem zavarom, lehet épp a barátnőjével csüszmög. Írtam egy köszöntést az üzenőfalára, megoldottam okosba.
Gondolkodtam rajta a héten mit is vegyek neki, de a végén arra döntöttem nem kap semmit, majd megrázom a kezét és pont. Mikor nekem volt névnapom vett valami rongy bort, szülinapomra pedig Kaiser Vodkát, amit szintén nem szeretek, de most így visszagondolva, fel is pakolt hozzá rendesen, keverőedény citrom, 7UP stb. kicsit az volt az érzésem nem is nekem vette a piát, mert ha így lett volna akkor megkérdezi mit szeretnék szüli/névnapra, vagy olyan piát vesz amiről tudja hogy szeretem pl. csoki likőr. Na nem is érdemel több szót ez a dolog.
Lefekvés előtt megnézem újra a Glee 2 évad 21 részét, elég szomorú egy rész, az egyik gonosz karakternek meghal  a testvére aki Down-kóros,  megríkatott ez a rész de nagyon, bár rámfért már egy kicsit, kiengedtem egy kicsit a gőzt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése