2011. június 1., szerda

A szerencsétlenkedés tetőfoka.

A választások alkalmával én is indultam képviselőnek, nagyon szerettem volna bekerülni, mert így egyszerű alkalmazott ként, amit mondok az nem sokat nyom a latba, és az ember félti a munkahelyét. De ha ezt az ember képviselőként teszi, úgyhogy ismeri is a törvényeket, nem tudnak kitenni a munkahelyemről.

Pár hete jött a családsegítőben dolgozó lány hogy segítsek már neki az EU-s élelmiszersegély kérvényt kitölteni és elküldeni. Ennek eleget is tettem. Mikor kérdeztem a fő számot, mennyi emberre kérünk élelmiszersegély, azt válaszolta: A képviselő testület úgy döntött 1500 fő legyen, kérjük a maximálisan lekérhetőt. Ennek eleget is tettünk. A bonyodalom ott kezdődött, mikor is ez a 8 tonna élelmiszer megérkezett, múlthét kedden, de az osztást csak rá egy hétre lehetett elkezdeni. Találni estére embereket akik bent őrködnek, na az nem volt egy séta galopp, mindenki csak azt mondta: nem igaz hogy nem lehet ezt megoldani és találni embereket, szólni kell nekik és jönnek. Szóltunk is ők pedig köszönték szépen de ingyen a semmiért nem alszanak ott 16 órát. Nagy nehezen 2 – 2 fő elvállalta abból a csapatból akik június 1 el kezdtek volna dolgozni.  Ekkor jött az újabb hideg zuhany ki kapja és ki ne kapja, mert ahogy eddig volt az osztás az nagyon nem volt rendbe, olyan is kapott aki nem érdemli meg mert tehetős, gazdag ember. Ezért én és a családsegítős kitaláltuk legyen, úgy ahogy a képviselő szeretnék, mondják meg ők ki kapjon és ki ne kapjon. Kinyomtattam nekik a népesség nyílván tartóból a teljes lakossági listát, névvel címmel korral mindennel. Szerintetek vállalta 1 képviselő is hogy kihúz embereket a listáról??? SEGÍTEK! NEEEEM!
Akkor én nem vállalom, hangzott a válaszom.
Ekkor előkerítettek 2 képviselőt, akik elkezdtek utcákon végig menni, na abban aztán nem volt köszönet: ez rabló nem kap, románok egyik sem kap menjenek haza Romániába, ó hát ennek adni kell mert nyugdíjas (ja úgy hogy 7 hektár földje van amiért 7x48k kap forintban). Rászorulók. Később jött alpolgi, akiket kihúztak azokat meg visszaírta a listára. Közben kérdezgette: ezt ki húzta ki azt ki húzta ki??? Én meg ahogy tanultam, válaszoltam a kérdésére, mert sajnos olyan vagyok, aki kimond valamit vagy tesz valamit az vállalja, mert én is ilyen vagyok, ha nem e szerint élnék reggel nem tudnék belenézni a tükörbe, na jó van amikor tényleg nem tudok belenézni de ez legtöbbször a kispárna gomblenyomata az arcomon, és a szénakazal hajamnak betudható.
Szóval elérkeztünk a hétfői napra amikor kiderült: a családsegítős csaj lehet elvetélt, a hétvégén hívogatták, az emberek elmentek a lakására, fenyegették, mert mi az hogy ő meg az a kis fasszopó aki segít neki döntsön a csomagok felett, (én lennék az a bizonyos fasszopó).
Csütörtökön is este 23:30-ig  voltam csomagokat pakolni meg egy használható listát összeállítani. De én eddig csak hallgattam. Kedden elindult az autó vitte a csomagokat a lakosságnak, de mikor számon kérték a 2 képviselőtől, mi miért nem kapunk? A válasz hirtelen az lett: míndenki kap csomagot, boldog boldogtalan, gazdag szegény, tehetős, nem rászoruló, képviselő stb. Akik viszont a mai szerdai napon mentek, mit csináltak? Követték a listát, akit kihúztak az tényleg nem kapott, aki szerepelt a listán az kapott. Mit tettek az emberek feljöttek és kérdezték a bent lévőket, hogy a beteg gyerekem miért nem kap? A férjem miért nem kap? Stb. Mi volt a válasz, mi tegnap mindekinek adtunk.
Eltértek a tervtől :D
 Már várom mikor robban a dolog. Megmondtam a teljes felelősséget vállalom, de ha borul a bili a fejemre, húzok magam mellé még pár embert és meglássuk ki lesz a legszarosabb.Ők osztják az észt, miközben a képviselők között van aki lopja a benzint, a közkertből ahol a konyhának termelnek zöldségetek, több mint a felét ellopta stb. Maguk között nem tudnak rendet tartani, másokon meg erősködnek. Köpönyegforgató banda az egész. Sajna eddig bírtam, de 3 és fél év teljes történése a fejemben van. Lesz itt még ne mulass. Várom a fejleményeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése