2011. május 16., hétfő

A 3 legnehezebb élethelyzet melegként.

Félek kimondani, vagyis leírni, de ha minden igaz végig mentem a meleg élet 3 legnehezebb kálváriáján.

  1. Szerelmes lenni egy heteroszexuális fiúba; meglehet még ezt azzal spékelni, hogy az adott személy még ráadásul homofób is.
  2. Szerelmes lenni egy másik meleg srácba, aki viszonozza is a dolgot, de vége lesz a kapcsolatnak, mert a távolság és a munka közbeszól.
  3. Szerelmes lenni egy olyan srácba, aki kifelé heteroszexuálisnak mutatja magát, de a meleg radar pedig jelez, hogy egy csapatban fociztok, plusz a srác még egy barátnőt is fenntart saját lelkének nyugtatására.

Én átestem mind a három variáción, szerintem ezek az életben a legnehezebb lépcsőfokok, és én túljutottam rajtuk. Innestől kezdve nem állíthat meg semmi, megtapasztaltam milyen fent, megtapasztaltam milyen lent. Végső konklúzió: legjobb egyedül. Igen, képes vagyok rá. Eddig jól elvoltam egyedül, a hullámvölgyek annak voltak köszönhetőek, hogy beengedtem valakit az életembe, részévé tettem az életemnek. Segítettem másokon és mit kaptam cserébe, semmit. Mikor nekem lett volna szükségem rájuk akkor még ők voltak megsértődve, mert mit is akarok én tőlük :S

Szőrnyü ez az élet, nem akar velem valaki cserélni???

7 megjegyzés:

  1. cseréljünk! de kétlem, hogy ezt jobban élveznéd :D

    VálaszTörlés
  2. nekem megvolt az egyes kétszer (és fél, de igyekszem nem az lenni megint), a kettes is kétszer, a hármas nem.
    és pont az ellenkezőjére jutottam: egyedül lenni a negyedik legrosszabb dolog, ami egy meleg sráccal történhet.

    VálaszTörlés
  3. meztelencsiga: tamás megadta a választ miért is cserélnék bárkivel, mert teljes mértékben igaza van, létezik egy negyedik dolog is, ami ezeket űbereli és ez nem más mint az hogy melegként egyedül kell lenned. Nem fogok bele az önsajnálatba nem az én asztalom, de ha más nincs a környezetemben aki megért és tud sajnálni akkor nekem kell magamat, tudom kicsit skizo a dolog, de én már semmin nem csodálkozom.
    tamás: akkor te többször átestél ezeken, neked mi segített igazán ezeken túljutni és lelkileg feldolgozni?

    VálaszTörlés
  4. vajon miért írtam, hogy kétlem az enyém jobban élveznéd? :D

    VálaszTörlés
  5. Tudod, van az örök mondás a szomszéd kertje mindig zöldeb.

    VálaszTörlés
  6. Akkor lehet ezeken soha az életben nem is tudja magát az ember túltenni.

    VálaszTörlés