2011. október 20., csütörtök

Meleg bejegyzés 5.

Mai nap elég jól eltelt, sokat nevettem meg jókat kajáltam. Reggel vettünk lángost, de valahogy nem laktunk vele jól. Dél körül már ott tartottam, hogy hazamegyek ebédelni, még akkor is ha esik az eső.
Kitaláltam rendeljünk gyrost kifliben, de a munkatársak nem nagyon akartak pénzt áldozni rá, ezért meghívtam őket én gyrosra, egyből igent mondtak. Délutánra nem is nagyon maradt munka mert délelőtt nagyon nekifeküdtünk és egymásnak segítve 2 órára meg is volt minden. Beszélgettünk, körtét majszoltunk, később szabálysértési bírságokat is elkezdtem kiírni és borítékolni, legalább holnap ennyivel kevesebb lesz a munkatárs srácnak. Megérdemli, mert ma nagyon finom parfümmel volt befújva : D
Holnapi nap is hamar eltelik remélem és jöhet a jól megérdemelt hétvége, amikor is lehet sütni főzni, amivel viszont nagyon le kellene álnom, túl sokat szedtem fel hasra az elmúlt időben. De arra meg esténként nincs erőm hogy én itt égessem a zsírt. Fontosabbak a sorozatok meg a filmek, bár közben is lehetne valamit csinálni, de az meg csak karedzésnek jó, pl súlyzó emelgetés, a power ball-al meg az a baj hogy nagyon zajos. Na majd megoldom. Nemsoká megyek és megnézem a Mary Poppins- amit a Disney adott ki még 1964-ban, sok jót hallottam erről a kiadásról, feldolgozásról, remélem beváltja a hozzá fűzött reményeimet.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése