2013. május 23., csütörtök

Nagyon eltelt...

... az idő.

Mire a Blogomhoz érek, már mennyi is az idő, majdnem 9 óra.

Elszaladt nagyon ez a nap és még annyi mindent meg kellett volna ma csinálnom, de legyőzött a lustaságom. Nagy keresztem nekem ez, mármint a lustaság.
Reggel is alig tudtam kikelni az ágyból, nagyon álmos és fáradt voltam, nagyon tudtam volna még aludni egy órácskát, mondjuk alvás nem lett volna belőle mert az agyam egész este járt ezerrel, ha fent voltam akkor hülyeségeken túráztatta magát, ha meg elaludtam akkor jöttek a hülyébbnél hülyébb álmok. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból irány a bolt, vettem 3in1-bent mert valamivel el kell kezdeni az ilyen napokat. Kell az erősítés, de a végén rendes kávét kaptam a titkárságon, ami egy kicsit erősre sikeredett szerintem, még most is jár mind a két lábam :D
Bementem az egyik órára és a tanárnő kérte hogy vetítsek már ki valami filmet az emberi szaporodásról.....
Keresgéltem a neten  de mindenütt csak tankönyvi ábrák voltak, de az benne van a könyvben, ezen felül amit meg találtam azt csak nem lehet kivetíteni mert csupasz férfi meg női dolgokat csak nem vetíthetek ki, hiába van benne a tananyagban.

Mindent összevetve nagyon érdekes volt a bent töltött idő, volt egy fiú aki minősíthetetlenül beszélt az egészről. Látszott rajta hogy csak azért kérdez a tanárnőtől hogy kiakassza, szerencsére a többiek lehurrogták, ekkor kicsit észre vette magát. Jaj, mielőtt elfelejtem, vicces kérdés is volt egy lány részéről az órán. Nézegette a könyvben az ábrát és megkérdezte:

Tanárnő mi az a csikló
Szerinted mi lehet az, csak hallottál már valamit róla.
Igen hallottam, a csikló az egy cérna, ami kilóg a lányokból és hogy ne érjen le a földre a lányok beteszik a bugyijukba.

Nem tudtam sírjak vagy nevessek, de gyorsan erőt vettem magamon és elkönyveltem úgy a dolgot hogy még csak most tanulják ő meg még nincs tisztában a dolgokkal. A tanárnő nem bírta ennyire jól a dolgot, elindult ki az óráról, szerintem röhögő görcsöt kapott mert egy jó 15 percig vissza sem jött.

Közben a többiek is nevettek az osztálytársukon, majd nekem szegeztek egy kérdést:

- Miért kell nekünk ezt tanulni, meg férfi fütyit nézni a könyvünkben..... még a végén buzik leszünk.
(Hirtelen nem tudtam mit is mondjak, hülye vagy, ilyet nem mondunk, ez a tananyag...stb. de ezt válaszoltam)
- Ettől még nem lesz senki meleg.
- Miért nem? Ez nem úgy van hogy meleg akarok lenni akkor az leszek? Mondjuk engem nem zavar a dolog, de akkor sem birom őket. (Hangzott egy gyerektől az első sorból.)
- Azért nem mert ez nem így működik, egyáltalán elgondolkodtál, elgondolkodtatok ezen a kérdésen, vagy beszéltetek erről ofővel vagy valakivel???? Nem tudom érdekel ez a dolog titeket annyira hogy értelmesen beszélgessünk egymással..... na mint válaszoltok.
Igen érdekel minket a dolog, mert ismerünk olyan srácot mi is. (Hosszasan beszéltek nekem egy srácról akit én is ismerek hogy az buzi, meg hogy ennek ellenére sok csaja volt, van, mert ő eldönti reggel hogy most meleg vagy nem. Közöltem velük hogy ez inkább bisex, nem értették, elmagyaráztam virágnyelven, jól körülírva a dolgot. Majd jött a következő akiről tudtak, ő egy olyan srác aki bár fiú de női ruhákat hord, műkörme van és Erős Antónia hurcolja kocsival a fellépésekre stb. Azt hittem ezzel le is tudtuk az ő általuk ismert melegek körét, de kiderült hogy ismernek még valakit akinek ugyan az a keresztneve mint nekem. Róla aztán csak annyit tudtak hogy meleg de semmi többet, meg hogy ő rajta látszik a legjobban. Elmondtam neki azt hogy akiről beszélnek az egy nagyon jó lelkű férfiember :D aki már ott tart a szakmájában hogy az emberek versengenek érte, elég nagy nevet szerzett magának a hajszobrászat terén is.)
Volt hüledezés rendesen. De hiába beszélgettünk egy jó negyed órát az első padban ülő srác csak azt mondta hogy ő akkor sem érti miért nem változnak meg ha ennyire utálják őket, mert ha megváltoznának akkor nem lenne semmi baj velük.
- Még egyszer kérdem szerinte ez választás kérdése?
- Igen.
- Jól van akkor, én meg azt mondom mit szólnátok ha holnaptól utálnák a barna szemű embereket.
- Miért? Meg amúgy is nekem barna a szemem.... nem értem.
- Nem érted?! Nem baj ha nem érted, de mi lenne ha megváltoztatnád holnaptól, hogy ne utáljunk többé....
- De ez nem olyan.
- De de ez is olyan. (Nem akartam egy másik kedvenc példámat mondani neki, a cigány dolgot, mert a srác is cigány volt, túl átlátszó lett volna a dolog, szerintem.)
- Akkor sem értem, miért születik valaki ilyennek....?
- Na erre viszont ennyi idő alatt nem tudok válaszolni, röviden annyi a lényeg hogy van benne genetika, van benne hormonális dolog, van benne agyi központok méretbeni eltérés, külső hatások, élmények amik érik az embert stb. (Ekkor már bejött a tanárnő és nagyon figyelte azt amiket mondok és láttam a szemében hogy nagyon újat mondok ezekkel neki is. Mert a srác megkérdezte a tanárnőt ő mit szól az egészhez, a válasza ennyi volt: "Nem bírom őket, de tanár ként ilyent nem mondhatok. Mindig sírnak hogy őket mindenki bánta, ez nem lenne így ha nem mutogatnák magukat a fővárosban..... bár ha a gyerekem bejelentené hogy buzi akkor is szeretném mert most is szeretem és lehet hogy most is az, szóval szeretném."

Beszéltünk még pár dologról de az már annyira nem maradt meg bennem mert nem voltak igazán érdekes, odavaló kérdések.

Más. Ma egy kicsit elgondolkoztam azon hogy miért is jár egy pasi képe a fejemben tegnap este óta, aztán rájöttem. Néztem az Awkward című sorozatot és abban volt a srác.

Nolan Gerard

Egy fontos felfedezést tettem ehhez kapcsolódóan: Mindig tetszik nekem egy vagy két srác az épp nézett sorozatból, legyen ez akármilyen sorozat, legyen meleg karakter vagy sem. Kicsit gáznak érzem ezt  a dolgot.
A Glee-ben van a szőke srác, nagyon bejön nekem, és ott van még Kurt barátja, ja meg a rivális csapat vezető sráca (Warblers).

Chord Overstreet


Darren Criss

Grant Gustin

Vagy említhetném a Shameless című sorozatot, abból meg a meleg srác mozgatja meg a fantáziámat, bár most hogy nem nézem a sorozatot mert elértem a 3 évad végére pár hete, már annyira nem is tetszik.

Cameron Monaghan

Skins sorozatról már nem is beszélek, 1 - 2 évadban volt 2 srác akik nagyon ott vannak a szeren, egyik meleg karakter volt a másik meg kedvenc színésszé nőtte ki magát, ő a főszereplője az Eleven Testek című filmnek is amit mindjárt megyek is és meg is nézek.
Mitch Hewer

Ő meg a ma esti filmem főszereplője:
Nicholas Hoult

Annyira szánalmas....vagyok.....

Jó éjt, Dalarann.
dalarann@gmail.com

8 megjegyzés:

  1. Nem vagy szánalmas. Szerintem ezzel mindenki így van. Viszont a felsoroltakból megállapítva jó az ízlésed. Legalábbis ezek közül a srácok közül több nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Uralkodik bennem sajnos egy elég vad kettősség amivel néha nem tudok mit kezdeni, ilyenkor jön a szánalmas vagyok duma.
    Na örülök hogy nem rossz az ízlésünk, bár most látom hogy pár képet nem jelenít meg rendesen a rendszer holnap kijavítom.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ez szerintem nem szánalmas...nekem is szoktak tetszeni a sorozat béli szereplők..de miért tennének bele jóképű férfiakat vagy csinos nőket, ha nem azt kellene nézni? :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, ebben teljes mértékben egyet is értek veled, de csak azért nézni egy sorozatot mert van benne meleg karakter vagy meleg szál...
    Engru említette a Spartacus című sorozatot és a meleg szál miatt le is töltöttem. Hétvégén el is kezdem nézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanaz, hogy kiszúrsz egy kedvenc szereplőt és annak az összes filmjét megnézed, amiben szerepel.
      A filmeket azért készítik, hogy mindenki megtalálja benne azt, ami tetszik, ami miatt nézi őket :D

      Törlés
  5. Érdekes lehetett az a tanóra, talán egy kicsit elgondolkoztattad őket. A fiúk meg roppant helyesek, erős késztetést érzek, hogy többet is megtudjak róluk, szóval ideje beleásnom magam a zinternetbe! :)

    VálaszTörlés
  6. Elhiheted hogy nagyon nem akartam velük erről beszélni. De mikor hallottam a sok sületlenséget akkor úgy éreztem szólnom kell, ha már egy gyerekben megragad valami abból amit mondtam már megérte. Jó áskálódást a zinterneten :D
    Mit csinál az űrhajós a hold felszínén egy ásóval a kezében???
    Űrkutatás.

    VálaszTörlés
  7. Erről a hogy is alakul ki a melegség az emberben, hormon, agy, tapasztalat dologról írhatnál kicsit bővebben, de ne cikkeket behivatkozva, hanem inkább a lényeget összefoglalva emészthető méretben:D Lehet emilben is. Köszi, mert kiváncsivá tettél.

    VálaszTörlés