2013. szeptember 9., hétfő

Hetem.

Szolgálati közlemény, esik az eső:




Itt vagyok az átrendezett és új bútorokkal felszerelt szobámba, kamilla teát kortyolgatok és írogatok a blogomba.
Szombaton elmentünk a közeli nagyvárosba kifizetni és elhozatni a megrendelt bútoromat, de mikor kiderült hogy az egyik részét az ágyamnak elméretezték, 47 helyett 77 cm olvastak, akkor közöltem az eladóval hogy mégsem kérem, mert nem ez volt amit megrendeltem, és hiába vinném el akkor se tudnám felvinni az emeletre mert túl nagy és nem férne el a lépcsőfordulóban. Szóval egyik bútorboltból ki másikba be. Ott viszont nem volt olyan többfunkciós saroküllő amit szerettem volna, ezért inkább vettem egy kanapéágyat, meg egy tv- asztalt és két darab éjjeliszekrényt.  Egész hétvégén pakoltam ki a régi cuccaimat a szobámból, annyira nehéz volt jó pár dologtól megszabadulni hogy csak na. Nagyon ragaszkodom a cuccaimhoz. 

Ma azt tervezem hogy még pár sor lepötyögése után, irány a fürdőszoba, veszek egy forró fürdőt, aztán feljövök a szobámba, megnézem az Under the Dome 1 évad 11 részét, aztán szunya. De ez csak terv lehet megint éjfél lesz mire ágyba kerülök :S


Dalarann

8 megjegyzés:

  1. Már meg ne haragudj rám, de saroküllő?! Tudom, nem kell kötözködni, de ha már üllő, akkor én olyan igazi üllőre gondolok, mint a kovácsok által használt üllő....
    Aztán az is meglepett, hogy az ágy melyik része lehet 47 cm? Ha fejtámla, akkor rendben van. minden mást el sem tudok képzelni.
    Jó pihit! Ha ajánlhatok valamit, kóstold meg a "galagonya virágos hajtásvég" gyógyteát, nagyszerű íze van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom tudom, eddig mindig rosszul írtam le, de már nem javítom ki, meg van egy kis defektem is, diszgráfiás vagyok, néha néha nem érzem hogy hol van több vagy kevesebb betű :D
      De leírom már egyszer rendesen is Sarokülő.
      A fejtámla rész még okés is lett volna, hanem az ágy ágynemű tartótól kilógó része, hú leírtam úgy a dolgot hogy látom magam előtt a képet. Na szóval a sarokülőnek lett volna egy kartámasz része és ez elé még belógott volna az ágy egy része és az ágynemű tartó is, na ezt méretezték el.
      Hétvégén megyek fűvesemberkéhez és venni fogok, becsszó.

      Törlés
    2. Köszönöm a kimerítő választ. Meglestem a képet is, s nekem nagyon tetszik. Ezt a szót, hogy diszgráfia, még nem is hallottam... (ma is tanultam valamit)
      Defektem nekem is van, pl. nem vagyok normális ;) (insomniás is vagyok, de bánja kánya)

      Törlés
  2. Kíváncsivá tettel, milyen lehet a bútor. Moty a tea mire jó? Vagy csak jóízű?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://tudatosvasarlo.hu/tartalom/galagonya%20virag%20

      Én a fentiek miatt próbáltam ki, de nem iszom kúraszerűen - de tényleg jó ízű, minden nélkül is. (azt már csak így, zárójelben teszem hozzá, hogy aki az uniqumot meg bírja inni - én - , az szinte bármit. hozzá kell tennem, hogy eddig csak az ezerjófű tea fogott ki rajtam, mert hihetetlen kellemetlen ízű)

      Törlés
    2. http://www.farao.hu/wp-content/uploads/kategoriak/sarokgarniturak/Minimonaco_sarok.jpg
      Ez lett volna, más méretekkel és a bal oldalán lévő részen méretezték el, emiatt nem vettem meg.

      Törlés
  3. És ki ez a bájos hölgy a bejegyzésed végén? A szomszéd néni a farsangon? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek szépen ő nem más mint Bette Midler. Amerikai popénekes és filmszínész. És a képen a Hókusz-pókusz ( 1993 - as film) című film egyik bosziját alakítja.

      Törlés