2013. november 10., vasárnap

Fáj a fejem...

...tegnap voltam egy búcsúztatón, egyik munkatársam megy nyugdíjba, nincs még meg az éve, de életkorilag nem tud mit tenni, a törvény ezt mondja ki, aki betöltötte az x életévét annak kötelessége nyugdíjba menni, még akkor is ha nem akar menni. Mert így a pénze, amit a postás hoz neki nyugdíj címszó alatt az közel 29 ezer forint... szóval érthető miért is nem akar nyugdíjas lenni, mert most a munkájáért 62 ezret kap. Szép új világ no mind1.
Tegnap a buliban kaptunk birka pörit, amiből szedtem egy keveset, mert csak nem akartam megbántani az "ünnepeltet˝ viszont nagyon nem ízlett. Csípős volt meg minden, de annyira érződött a birka íz hogy az valami fantasztikus, de kaja előtt gyors magamba öntöttem egy kevéske kis karamellás Berentzent, más néven ahogy én hívni szokta, mókus vizet. Na így már nem volt annyira előtérben a finnyásságom.
Szép búcsúztató beszédet mondtak neki és ő is szépen megköszönte azoknak akik eddig segítették és reméli hogy ezután is minden segítséget megkap az ott jelenlevőktől. Amin végig mosolyogtam hogy az asztaloknál ülő személyek közül csak én voltam, idézőjelesen természetesen "magyar", a többiek mind romák, cigányok voltak. Mikor visszaült az asztalhoz az ünnepelt akkor nevetve annyit mondott nekem hogy jó - jó tudom, meg jó pár magyar családnak is köszönöm. Mire én csak annyit mondtam neki hogy ezt mondania sem kell, mert ez a természetes. Este még ittam egy abszintot, mert meghívtak rá és akik velem ittak azok már jóval túl voltak minden határon szóval nem mertem nemet mondani nekik mert lehet sértésnek vették volna és nem akartam konfliktust velük abból kifolyólag hogy nem iszom alkoholt, de mondtam is magamnak egye fene, szar hét van mögöttem ez már nem ront és nem is javít semmin.
Reggel fejfájással ébredtem, ami még most sem múlt el. A piára fogtam, de nemrég mértem egy vérnyomást és nagyon magas volt, főleg a pulzusom 127, ami még nálam is magasnak számít. De nem is csoda iszonyatos hét van mögötte, túlmunkával, szarkeveréssel, itthoni problémákkal megspékelve, szóval nem fogom ezt a hetet visszasírni az tuti.

Ígértem hogy fogok feltölteni filmeket a Google Drive szolgáltatás segítségével, aminek úgy érzem most jött el az ideje, vagyis annak hogy tegyek egy próbát. (ha még ma sikerül feltöltenem, elég lassú, ezért egy rövidfilmmel próbálom meg.)

HERZHAFT short film


Jó éjt, Dalarann

6 megjegyzés:

  1. Durva, hogy a stressznek milyen tünetei lehetnek. Főleg, hogy az ember mindig másra gondol először. magas vérnyomás, fejfájás. Ha kivagyunk téve folyamatosan a stressznek, akkor ezek állandósulhatnak. Akkorár hasfájás is jelentkezhet. Az immunrendszerünk gyengülhet és jöhet olyan tünet is, ami által, olyan mintha mindig meg lennénk fázva,mert fáj a torkunk és folyamatosan folyik az orrunk.

    Érdekes témát boncolgatott ez a kisfilm. Köszi a megosztását. Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teszek majd még fel ilyen kisfilmet mert van még jó pár a gépemen :D

      Én is a stresszre gyanakszom, majd hétvégén megpróbálok csak kimondottan pihenni és nem csinálni semmit.


      Törlés
  2. Szia, a tumblr oldaladon nem lehet kérdezni, szóval itt fogok kíváncsiskodni. :) A Motorola tabletes képen te vagy látható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm: a szemed színéről nem találni információt a blogban; a korod 27, de fiatalabbat mutatsz (a képen elég fiatal az illető); a neten ez az egyetlen példány a fotóból; az egész elgondolás pedig, hogy látszik is, de mégsem felismerhető az arc, szóval azt támasztja alá, hogy te vagy rajta. Bocsánat, ha ez már túl nyomozósdis lett (nyugodtan töröld is a kommenteket), csak gondoltam, ha megdicsérem a képet, akkor tényleg a gazdájához érjen az üzenet: aw, az a nézés elbűvölő!

      Törlés
    2. Talált! Süllyedt! Zöld a szemem mint a macskáknak :D Igen a korom jelenleg még 27. Elbűvölő a nézésem, Kööööszi. (nagy ölelés neked)

      Törlés