2015. július 27., hétfő

Heterók csapdája...

... hétvégén voltam egy esküvőn segédkezni.
Ennek az lett az eredménye hogy a menyasszony lányával jól össze is akartak boronálni. Táncolni is felkértem mert annyira vércikkin éreztem magam. Mindenki noszogatott, aztán a táncparkettre  érve váltottak lassú zenére, legalább 3 méterre álltam a lánytól a tánc közben, ezt meg is jegyezték és megkérdezték mi legyen a következő zene. Ezt választottam:


Annyira mérges voltam szinte fortyogtam belülről mert még volt munkatársam is ott volt aki tudja rólam hogy homár vagyok és még ő is noszogatott...

Itt van magyarúl is mert így hangzott el az esküvőn is.


Á bakker az a lány szegény lehet hogy tényleg szerelmes belém én meg mérgemben ezt a dalt kértem. Nem vagyok normális, a legszebb az egészben hogy a lány meg munkatársam is lett úgy egy jó fél éve.

Franc a hülye hetyókba.

Most mitévő legyek????




Jó éjt, Dalarann

1 megjegyzés:

  1. Háát, lehet kissé összezavartad a különböző jelekkel szegényt :D Három méter távolságban lassúzás után ölelj csókold a szám és egy szenvedélyes tangó, hát ne lepődj meg ha pillarebegtetés lesz :D
    De amúgy az olyan utálatos, amikor rá akarnak tukmálni valakit vagy valamit. De érdekes, én megúsztam eddig azt, hogy valaki rám akarja tukmálni a lányát, mert olyan jól mutattok együtt című sztorikat, de nem is hiányzik. Mondjuk esküvőkre se járok:D

    VálaszTörlés