2015. augusztus 25., kedd

Névnap.

Ma van a névnapom, nagyon de nagyon sokan felköszöntöttek, ami jól esett nekem.
Feltöltött lelkileg.

Képzeljétek tegnap este ismét olyan hülyeségeket álmodtam hogy arra nincsenek szavak.

Osztály kiránduláson voltam a kolis osztálytársaimmal, ahol csak egy atléta volt rajtam. Próbáltam lejjebb húzni hogy takarja a farkamat, de nem nagyon akart az a fránya anyag nyúlni, zavarban voltam nagyon a többiek meg csak cukkoltak. Kinyitottam a szekrény ajtót és bebújtam, de az nem is egy szekrény volt hanem egy másik szoba, ahová követett az egyik srác.
Beszélgetett velem, nyugtatott majd megcsókolta a nyakamat.
Majd mikor kezdődött volna a tipitapi akkor megjelent a felesége, és odaadta a gyerekét a kezébe, azok meg csak bömböltek, a srác meg már nem akart tőlem semmit.

Majd felébredtem.





Jó éjt, Dalarann.

1 megjegyzés: