2013. április 7., vasárnap

Sok gondolat.

Elég sok gondolat repked a fejemben, nehezen is tudok emiatt este elaludni. Sokat gondolkozom, vagy jobban megfogalmazva álmodozom egy másik életről. Egy teljesen más életről. Ez a jól ismert "mi lenne ha" érzés:
- Mi lenne ha nem lennék meleg.
- Mi lenne ha boldog meleg lennék.
- Mi lenne ha elfogadóbbak lennének a szüleim.
- Mi lenne ha nem egy kis faluban kellene élnem.
- Mi lenne ha nem ebbe a pöcegödör országba születek.
- Mi lenen ha lányka születek. (Biztos akkor meg leszbikus lennék.) Mert az élet már csak ilyen.
- Mi lenen ha lenne párom, akit szerethetek és aki viszont szeret, engem.

Az eddig megismert melegekről az derült ki számomra hogy pár igen ritka kivételtől eltekintve mind egyedül él, és az egy éjszakás kalandokat részesíti előnyben, vagy nem tart fent kapcsolatot, de ha úgy érzi jó lenne valakivel ágyba bújni akkor a telefonjában lévő ismerőseit elkezdni felhívogatni próba szerencse alapon.
Kaptam levelet egy sráctól a gayromeon, válaszoltam is neki, fel is vettük egymást skype-on. Szinte semmit nem tudott meg rólam én se róla, de már azt akarta hogy pénteken utazzak hozzá mert szabad lesz az albérlet és szeretne velem ágyba bújni. De ez milyen már! Szerdán első beszélgetés után ezt írja.... nekem ez nem pálya, én még hiszek a romantikában. Ha meg akar kapni alaki akkor udvaroljon nekem, passzív ként én ezt igénylem.
Na de ez is nagy előrelépés végre le mertem írni és magamnak is bevallani hogy melyik végén is szeretnék lenni egy fütyinek. ÉS már jön is a következő gondolat, a következő hang a fejemben, mi van ha eljutsz egy sráccal odáig hogy lefexel vele, azt se tudom mit kell csinálni, jó nem a szexre gondolok, hanem a többi dologra, ami a meleg szexel jár. Túl... gyáva....és szégyenlős voltam ezekről eddig beszélni bárkivel is, mert hogy kérdezzen rá az ember. Na majd meg kell még ezt is oldanom.




1 megjegyzés:

  1. Tök megértem, hogy vágysz a romantikára, és nem arra, hogy minden este más vigyen ágyba.
    Szerintem azok a kérdések még a melegségen belül, és a melegek közt is sokszor számítanak tabu témának, pedig erről nem hallhatsz biosz órán sem.

    Amúgy meg csak el kell hinni, hogy lehetsz boldog, és akkor az is leszel.

    VálaszTörlés