2013. április 21., vasárnap

No Comment.

Megint eljutottam egy negatív hangulatba. 


Nem tetszik semmi, nem szeretek senkit, nem köt le semmi, a sorozatok felmérgelnek, a filmek bugyuták és értelmetlenek, látok egy helyes srácot akkor majd belesajdul a szívem mert nem lesz a párom.

Tegnap vásárolgattam, cipőt (3 darab), alsónacit (4 darab), póló (5 darab). Mégsem vagyok boldog. Pedig ez szokott segíteni.


Írt egy srác romeon, visszaírtam neki,  2 beszélgetés után ott tartottunk hogy semmi hasznosat nem tudtam meg róla, őt sem nagyon érdekelte hogy ki vagyok én és hogy milyen is vagyok. Azzal zártuk az utolsó skypeolást:  -.- Nem, nem utazom el hozzád, dugni, csak azért mert most üres a lakás.....
Tuti....Mostmár TUTI hogy nekem van túl magasan a léc.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése