2013. május 28., kedd

Film....

....most végeztem vele, tegnap nagyon fáradt voltam már hozzá, ezért mára halasztottam a:
THE ODD LIFE OF TIMOTHY GREEN
című filmet.


Nem is emléxem mikor sírtam utoljára így filmen.... na jó emléxem de azon a filmen  mindig sírok. (Van még pár ilyen film, megérnek egy bejegyzést.)

Sok házaspárnak nem sikerül, hogy közös gyerekük szülessen. Cindy (Jennifer Garner)és Jim Green (Joel Edgerton) is már minden lehetséges dolgot megpróbált, de sajnálatos módon az orvosok sem tudnak nekik segíteni. Mikor tudatosul bennük, hogy soha nem lehet gyerekük, papírlapokra írják, hogy milyen lett volna ha megszületik. A lapokat egy dobozba teszik és elássák a konyhakertben. Éjjel hatalmas vihar kerekedik és egy nyakig sáros kisfiúra bukkannak a házban, akinek levelek nőnek a lábán. Csakhamar rájönnek, hogy a fiúcska a kertből jött, egész pontosan a dobozból érkezett. A kisfiúnak neve is van: Timothy (CJ Adams). Így a pár, pillanatok alatt családdá nőtt. Timothy gyorsan meg is ismerkedik hamarosan a nagypapával, nagybácsival, nagynénivel és az egész családdal. Kissé különc, de egyébként hamar beilleszkedik, az egyik lánnyal pedig különleges barátságot alakít ki. A Green család élete példaértékű és Timothyt mindenki szereti, ám van egy titka a leveles fiúnak.

 Nagyon jó és tanulságos film. (Forrás: LINK!)

Végig a könnyeimmel küszködtem... nagyon határon mozogtam, de a végén nagyon eltört a mécses nálam.
Még most is szipogok.....









Jó éjt, Dalarann
dalarann@gmail.com

1 megjegyzés:

  1. Felkeltetted az érdeklődésemet. Azt hiszem a hétvégén megnézem ezt a filmet.

    VálaszTörlés