2014. május 12., hétfő

Adóbevallás.... nemsoká vége.

El se hiszem hogy pár nap múlva vége a hülye adóbevallásnak.
Annyi de annyi hülye ember vagy hogy az valami rettenet. Jó jó nem érthet mindenki mindenhez de azért vannak olyan dolgok amiknek alap kellene lenni, ja és a legszebb az egészben hogy még a NAV-tól visszaérkező, általuk kitöltött nyomtatványok közül talán minden tizedik volt jó... ez azért elkeserítő:

Kicsit én is így érzem magam mint szegény Balázs Péter:


..drága jó öreganyám....













Dalarann

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy én már egy hónapja megcsináltam és feladtam. :)
    Csak sajna sokan az utolsó pillanatra hagyják és nem értenek hozzá.
    Kitartást!

    VálaszTörlés
  2. Akkor te túl vagy rajta, én is végeztem az enyémmel, de mások adóbevallásával is szórakoztatom magam, hogy ne legyenek unalmasak a mindennapjaim. Kitartok.

    VálaszTörlés