2014. május 20., kedd

Zene - Főzés

Már írtam párszor hogy engem a magyar zenei előadók nagyon nem tudnak megfogni. Talán a két kezemen meg tudom számolni mennyi magyar előadót ismerek, és mennyit tudok elénekelni, na jó eldúdolni, miközben a szöveget mondom a fejemben.
De ez a zene nagyon belemászott a fülembe:
MR2 - Petőfin csíptem el:


Meg Ezeket Is:



Hétvégén beszabadultam a konyhába, főztem gombapörköltet, székelykáposztás csirkemellet tejföllel, csiperkegombás rántottát.

Citromfű tea:

Sajt tekercs:


Kapros tejfölös uborka:


Házilag készítek krémtúrót: 250dkg túró, 6 kanál kristálycukor, 1 csomag vaníliás cukor, egy kis mennyiségú tejföl vagy tejszín.





Székelykáposztás csirkemell - tejföllel.




Kétféle gombapaprikás:



Dalarann

2 megjegyzés:

  1. Te egy igazi konyhaművész vagy! Összefutott a nyál a számban a képeket látva :)

    VálaszTörlés
  2. Atyavilág... 250 dkg túró... ;)

    VálaszTörlés