2014. augusztus 10., vasárnap

Kedves elhanyagolt, blogom....

.... ma este 2 és fél órát töltöttem a kádban fekve.
Gondolkodtam.
Rájöttem a kádban fekve arra hogy a blogomat is jól elhanyagoltam, a levelekre se néztem már rá jó ideje.
Hanyagság, lustaság, nemtörődömség stb. van a háttérben.
Mókuskerékben élem az életem, minden reggel felkelek, elmegyek dolgozni, vagyis rohanok a kis kerekemben.... csak tudnám hogy hova.

Szerveztem 5 évvel ezelőtt érettségi találkozót, most várnám a többieket hogy ők szervezzék meg a 10 évest. Sajnos eddig eljutottak a facebook-on az esemény létrehozásához, és kineveztek fő szervezőnek, hát szép.
Tiszta ideg vagyok emiatt, amúgy alig fognak eljönni mert mindenki tele van terhes nőkkel vagy házasodik, vagy most született gyerekük, fantasztikus lesz így. Nekem már nincs is kedvem se elmenni se szervezni.

Pedig vártam már ezt a találkozást a többiekkel, de így azt a maradék kedvemet is elvették ami eddig volt.

Tesóm szervezne augusztus 22.-ére egy Egri utat, 3 nap és 2 éjszaka, de nem sok kedvem van erre se elmenni, mert jön tesóm meg a barátnője + anyám. Ja és tesóm barátnőjének a keresztszülei és nekik a gyerekeik. Így nincs kedvem menni, főleg úgy hogy strandra is mennének, én meg nem szeretek más levében úszkálni, vagy azt lesni kik néznek engem, van egy kis testkép zavarom, szóval pluszban nem keresem magamnak a bajt :D Bár még van 2 hét addig, még meggondolhatom magam, de csak azért kimozdulni hogy sajogjon a szívem a bejövős srácokat nézegetve.... felesleges.

Szar az életem, tudom elcsépelt ez kedves blogom, de mostanában semmi jó sem történt velem. Találkoztam a rég eltaszított K. val is, aki azóta szakított barátnőjével, és aki segfejebb lett mint volt, szóval vele se tudok mit kezdeni. Akkor még előkerült egy másik srác is aki druszám, de sajnos ő se beszélgetni szeretett volna, én meg többet nem akarok tőle, ezért ő rövidre is zárta a dolgot azzal hogy akkor szevasz én nem akarok tovább beszélgetni. Legalább séta közben láttam meg fotóztam egy szép naplementét amit ha lesz lelki erőm feltöltöm a gépre és felteszem a blogomba is.

My Mad Fat Diary jó sorozat aki teheti töltse le és nézze meg.

alone animated GIF

Dalarann


2 megjegyzés:

  1. Kedvelem a Naplementét - mikor lesz látható?
    Sokat nem érsz vele, de tudod: jó dologra érdemes várni. Ezt azért írom, mert látom/értem, hogy nem egy happy időszak a mostani. Jobbulást. Az egri út a felsorolt veszélyforrásokkal nem tűnik olyannak, amire lelkendezve megy az ember fia. S általában jól sikerülnek. Nekem legalábbis ez a véleményem. Fel a fejjel, süt a Nap, oszt jól van ;)

    VálaszTörlés
  2. A naplementés kép az ez előtti bejegyzés végén kerül posztolásra.

    VálaszTörlés