2015. január 4., vasárnap

2015. január 04.

Már jó ideje hagyomány nálam a szilveszter esti pakolgatás, rendrakás, a dolgok kiselejtezése és újra felfedezése. Ez most szilveszterkor sem telt másképp.
Jó pár bejegyzést elkezdtem és piszkozatként mentettem további bővítés céljából. A végén az új évre való terveimet tartalmazó bejegyzésemet töröltem mert rájöttem hogy nem érdemes tervezgetnem, mert ezt megtettem tavaly előtt is és az előtt is, erre jó például szolgáltak azok a papírfecnik amiket szilveszter este újra megtaláltam a cuccaim között. A papírok tanulsága szerint (2005 -ben írtam) már akkor tervezgettem: egy kapcsolat lehetősségét, egy meleg baráti társaságba való "bejutást", első szexuális élmény egy fiúval, kockahasat, több önbizalmat szerzek, magabiztosabb leszek, leszámolok a pesszimizmusommal stb. nem is sorolom tovább....
Még a blog előtt rengeteget írtam a füzet margójára, kiosztott dolgozatok lapjaira, füzetborítókra, szalvétákra, papírfecnikre, kitépett könyvlapokra.... nem konkrét mondatokat, hanem szavakat, érzéseket, gondolatokat. Volt hogy a szobatársam elkérte a füzetemet hogy abból tanuljon  és kérdezte mik ezek a szavak meg jelek itt a margó mellett nem értem őket, ez a tananyag része vagy mik ezek? A következő szavak voltak a margóra írva: szép, szem, szálló szavak a szélben, meg nem hallott suttogások. 
Á semmi hagyd csak, irodalom könyvből másoltam ki..... pedig nem ez volt az igazság, már írtam régebben de most is megteszem, nagyon szerelmes voltam egyik szobatársamba és a füzetet olvasgatva, majd őt bámulva ezek a szavak jutottak eszembe. Elég mái napig is ránéznem ezekre az apró kis jelekre, bejegyzésekre és minden kép újra elevenen él a fejemben, ezért is szép a fotómemória főleg ha érzésekhez, érzelmekhez köti az ember az emlékeit. 
Holnap ha nem dolgozom sokáig akkor lefotózom a kódtáblámat amit én találtam ki arra hogy úgy tudjak írogatni, hogy ha azt valaki meg is leli ne tudja elolvasni. Kérdésükre pedig válaszol mondhattam: Á hagyd csak firkálgattam.
Szóval megszabadultam a fecniktől és a bejegyzéstől is. Nem akarom magam még tovább kínozni mindenféle ígérgetésekkel önbecsapássokkal. Miközben olvasgattam régi bejegyzéseimet, jó volt olvasni a kis történetemet amit elkezdtem de valamiért abba hagytam és nem folytattam, ezt orvosolni fogom, mert olyan jó Santiagonál is olvasni a történetet.

Most hogy itthon voltam kicsit foglalkoztam magammal is és az elmaradásaimmal, könyvek olvasása, angolul tanulás, blogok olvasása, youtube videók nézése. Youtube videókról jut eszembe, van pár vlogger akiket előszeretettel nézek a youtube-on, mindig jó őket látni, látni hogy boldogok, kiegyensúlyozottak és barátok veszik őket körül. Egyik nagy kedvencem Tyler Oakley - szeretem ahogy nevet. Akit még előszeretettel nézek: Jake Dudman - ő nem meleg, vagyis eddig nem coming outolt, de ki tudja ő is lehet majd olyan meglepetés mint Connor Franta akit azért kezdtem el nézni mert helyes meleg fiúnak tartottam, majd néztem egy videóját amiben tagadja a dolgot, nofene. Majd ebben az évben 3 évvel a nem vagyok meleg videója után bevallja másságát. Troy Sivan pedig még 2013 augusztusában tette meg a bejelentését. Rajta azért látszik szerintem szép nőies arca van, bár tudjuk ez sem jelent semmit :D Vannak még akiket nézek, de elég lopassak lettek a videóik, egymást elkezdték majmolni, viszont ezek a videók arra is nagyon jók hogy fejlesszem az angol tudásomat.










Békés boldog, sikerekben gazdag új évet kívánok minden kedves olvasómnak!

Jó éjt, Dalarann

3 megjegyzés:

  1. Kérem szépen... Az első két fotó (egyik szebb, mint a másik) nem pótolja az olvasnivaló hiányát. Tudom, tudom: jó dologra érdemes várni. Várok. :D

    VálaszTörlés