2015. március 22., vasárnap

Ki érti ezt?


Itt meg mi történt?

Valakik nagyon kerestek valamit a neten :D Bár nem tudom mennyire lehet bízni ezekben a statisztikákban....

Sikerült végre az asztali gépemet helyrepofozni, most egy új memória alapú winchester, ha úgy tetszik SSD ketyeg a kicsikében. Iszonyatosan felgyorsult a gépem, eddig se volt lassú de az a 7 mp rendszer betöltés nem is olyan rossz és nem is volt drága mert a Kingston eddig is egy jó de megfizethető márka volt számomra. Vettem még egy 2 TB os winchestert is mert kevés a tárhelyem, a sok videó meg kép + sorozatok sok helyet elfoglalnak.... a játékokról már nem is beszélve.
A kettő darab háttértár 40k ba került. Remélem most egy jó darabig nem kell a gépre költenem, már csak a laptopomat kell egy kicsit ráncba szednem és indulhat a nagy tavaszi fotókészítő hadjárat. Az elkészült képekből a jobbakat itt a blogon is megosztom.

Voltam most szombaton, vagyis tegnap esküvőn, nem mint vendég hanem mint segítő. Jövőhéten is megyek egy másik esküvőn is segédkezni. Minden alkalommal le szoktam írni hogy mennyire fura ott állni és nézni azt a két személyt akik ott ülnek velem szemben és tudni hogy szerelmüket házassággal pecsételik meg. Most meg főleg fura volt mert a vőlegény tanúja nem más volt mint az én keresztapám. Még el is mosolyodtam a szertartás közben mikor is a tanúknak alá kell írni a házassági papírokat, és szegény keresztapám szabadkozott hogy otthon hagyta a szemüvegét, meg is jegyeztem magamban miközben rá néztem, hogy nyugi velem kapcsolatban soha nem lesz gond ha otthon hagyod a szemüveged, mert hogy az én esküvőmön nem leszel tanú az is biztos, mert nem is lesz esküvőm soha, ha így haladnak a dolgok....

Santiago bejegyzését olvasva rá kellett jönnöm hogy az életemből hiányzik pár dolog és ezeket a dolgokat próbálom kajával meg édességekkel pótolni ami nagyon meg is látszik az én hasamon is, szóval ennek helyrehozására tett első lépésem az volt hogy vettem egy tornaszőnyeget és minden nap egy kicsit mozgok, töltöttem is le jó kis android alkalmazást amit ösztönző üzemmódra állítottam be szóval nyaggat egész nap :D

Megtettem a nagy elhatározásomat, önszorgalomból már egy jó ideje tanulom a grafológiát, és most beírtam a naptáramba is hogy júniustól elkezdem a jogosítvány megszerzésének rögös és drága útját bejárni.

























Jó éjt, Dalarann


7 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy gondolat ébresztő tudtam lenni :)
    Sok sikert és kitartást az elhatározásaidhoz!
    Ja és jók a képek, mint mindig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindig az vagy.
      Köszönöm most remélem tovább kitartok mert leírtam már jó párszor hogy elkezdem a jogsit.
      Sok és alapos válogatás eredményei ezek a képet. Van vagy 200Gb szóval van miből válogatni. Na jó a gif - ek is sok helyet foglalnak el.

      Törlés
  2. Biztos a képek vonzották ide a népet :) Most is milyen cuki a legutolsó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem, az utolsó előtti a legaranyosabb. :)

      Törlés
    2. Remélem azért a gondolataim meg nem rémítenek el senkit.

      Törlés
  3. Atyavilág... jártam párszor nálad, de ennyiszer nem - mármint amit a statisztika mutat :)
    A fiúk tényleg szemrevalóak (is) ;)
    Tornaszőnyeg? Hmm... Nálam esetleg a tormaszőnyeg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem abban az ominózus időben, sebaj a technika néha képes meglepetéseket okozni.
      A tormát szeretem én is de nem szőnyegként!

      Törlés