2013. december 4., szerda

Figyelem... dobpergést kérek!!!


Na jó a dobpergés lehet kicsit túlzás, mert annyira nem jó a hír.
Lényeg a lényeg, lehet nem lesz munkahelyem, mert változtak a törvények és a jelenleg betöltött szerepemre a jelenlegi munkahelyemnek csak 0,3 - e van a maradékot egy másik intézményben kellene ledolgoznom, mert nekik van meg a felesleges, vagyis nem felesleges 0,7 egységű álláshelyük. Remélem érthető volt amit írtam mert én sem értem tisztán. Az eddigi egy egység álláshely amit betöltöttem az mostmár csak 0,3. Lényegében ennyit közöltek velem pár perce.



A legérdekesebb az egészben, nem érzek semmi negatív dolgot, pedig kellene, mert most néztem meg a busz menetrendeket, nem tudok majd a másik helyre el utazni úgy hogy a napi 8 órát tisztességesen le is dolgozzam. Szóval Fuck van. És nem bánt az egész. 
A főnöknőm még meg is könnyezte a dolgot mikor közölte velem, én meg közben tudjátok mit éreztem, azt hogy ez mennyire jóóóó már. Nem lesz munkám a legrosszabb esetben, mert még azt megkérdezem hogy mi van akkor ha csak 40*0,3= 12 órát dolgozom tovább a mostani helyemen, a többi meg mehet a levesbe....mert így mégis kapnék havi pár ezret, lenne tb-m, meg közben tudnék maszekolni is, ja és elmenni végre rendbe tetetni a fogaimat, letehetném végre a jogsit is, tudnék több időt magamra fordítani. Nyelvet tanulni, elmenni valami tanfolyamra, megismerkedni a jányal :D tiszta hülye vagyok....

Biztos velem van a baj, mert anyám kicsit kiakadt de aztán túl lendült a dolgon, ő sem látja annyira gyászosnak a helyzetet. Apám már más tészta, még most is hallom ahogy a földszinten jár-kel és káromkodik, és fel fel kiabál nekem az emeletre hogy költözz el ebből a tetű községből.... nem tudom most erre mit mondja neki.





Lehet pár nap, vagy holnap reggel meg már ilyen leszek:





14 megjegyzés:

  1. Azta! Derült égből a villámcsapás!
    Lehet, hogy ez egy jel az élettől, hogy ideje váltani. Minden estre ne keseredj el!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen jelnek jel, jobban nyitva kell tartanom a szemem és a fülem.

      Törlés
  2. Ez tényleg olyan, mint egy jel.

    VálaszTörlés
  3. Annyira jel az egész hogy mikor megírtam a bejegyzést és mentem volna alukálni hívtak a volt munkahelyemről hogy úgy hallották, meg azt csivitelték a madarak stb. amint felmondanak nekem, mert ezt nem fogom vállalni, mármint az utazást, azonnal vesznek is fel :D kíváncsi leszek mi lesz ebből.

    VálaszTörlés
  4. Az gáz, hogy csak most veszem észre, hogy az nem egy kép egy dobról, hanem egy videó?:D
    Azért az nem lehet rossz érzés, hogy így felhívtak egy ajánlattal:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D pedig írtam is hogy dobpergést kérek, tessék lejátszani.

      Törlés
  5. Manapság már az is jó, ha az embernek 0,3 munkahelye van. Akárhogy is lesz, kitartást hozzá! Pihenősen, szívkímélősen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez is jó hír, pihengetek szívet kímélek.

      Törlés
  6. Furcsa, hogy nem tűnsz elkeseredettnek. De tényleg, inkább nézd a jobb oldalát,ahogy mondtad, legalább lesz időd végre magadra is, egy kicsit pihenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán mert tényleg túlhajtom magam, és végre megláttam a pihenés lehetőségét.

      Törlés
  7. Mit is kívánhatnék? Jöjjön be a "telefonos segítség"! Nem egy happy állapot a munkanélküliség... Mármint az a munkanélküliség, amikor nem számíthatsz fizetésre, olyanra, ami minden hónapban jön. Cca. egy év volt az életemben ilyen időszak, nem tesz jót a szívnek sem. Akkor sem, ha nem rendszeresen jött akkor a fizetés, hanem ha megcsináltam egy melót, fizettek. Szóval munkára fel!
    Ha pedig azt csinálod amit szeretsz (mint pl. én), akkor életedben soha többet nem kell dolgoznod ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Időközben bejött a telefonos segítség, szerencsére.
      Az biztos hogy nem happy állapot a munkanélküliség, de én könnyebb helyzetben vagyok szerencsére e téren, itthon lakom a szüleimmel, nem kell a rezsin agyalnom, nem függ tőlem senki, se gyerek se feleség, nem vagyok röghöz kötve stb. nem tudom mi lenne akkor a helyzet ha mondjuk nagyvárosban élnék, tuti pánikolnék egész nap, és nem tudnám hogyan tovább.

      Törlés
  8. Kívánom, hogy minden úgy alakuljon, ahogy szeretnéd!!!!! :)

    VálaszTörlés