2013. december 17., kedd

Belső infóóóó rólam!

Ma van a születésnapom. 
Szóval az eddig megszerzett évekhez, melynek száma 27 volt ma szereztem még egyet. Így az egyenlőség végén 28 szerepel. Még 2 év és 3 X - es leszek. (Tavaly jobban megviselt a szülinap)


Amin nagyon meglepődtem iszonyatosan sokan felköszöntöttek, de tényleg nagyon de nagyon sokan, még az utcán is utánam kiabáltak, a postán, a boltban stb, kaptam valamit, ja és kollégáimtól egy nagy ajándékcsomagot kaptam!


Ja és még a kereszt szüleim is voltak felköszönteni, amin megmondom őszintén nagyon meglepődtem, viszont hazudnék ha nem azt írnám hogy jól esett tőlük a dolog, a múltkori után meg főleg. (előző bejegyzés)















9 megjegyzés:

  1. Ezen a fórumon is támadok: Boldog szülinapot! (leírás közben dúdoltam is) :D:

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog születésnapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  3. Megkésve bár - de nyolc napon belül - : istenek éltessenek erőben, egészségben, Szeretetteid körében!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon Boldog Szülinapot Kívánok egy kis késéssel is :))))))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek a sok sok születésnapi köszöntést.

    VálaszTörlés
  6. Utólag boldog születésnapot kívánok én is!!! ;) :) Minden jót!!!! :)

    VálaszTörlés
  7. "A fiatalság mércéje nem az életkor, hanem a szellem és a lélek állapota: az akarat- és képzelőerő, az érzelmek intenzitása, a jókedv és a kalandvágy győzelme a lustaságon. Csak az öregszik meg, aki lemond eszményeiről. Az évek múlásával ráncos lesz az arcod, de ha kialszik benned a lelkesedés, akkor a lelked ráncosodik meg. Gondok, kétségek, az önbizalom hiánya, reménytelenség: mind hosszú évek, melyek nemcsak a testet húzzák le a föld porába, hanem a lelket is. Az ember - akár tizenhat éves, akár hatvanhat - csodára szomjazik, elámul a csillagok örökkévalóságán, a gondolatok és a dolgok szépségén: nem fél a kockázattól, gyermeki kíváncsisággal várja, mi lesz holnap, szabadon örül mindennek." Albert Schweitzer

    VálaszTörlés