2014. január 14., kedd

Éjjelek és nappalok.

Sajnos minden egyes reggelen, december óta megszólal egy üvöltő hang a fejemben és azt kiabálja:
"Az élet egy nagy darab szar, és csak azért kelsz fel reggelente hogy egy igazán, tankönyvien rossz napod legyen.... hülye vagy és kész!"

Az a szörnyű az egészben hogy igaza van a hangnak, (mégis csak az én belső hangom).
Minden egyes nap húzom az igát, robotolok, mások ugráltatnak egész nap, én meg nem veszem észre hogy nem arról van szó hogy segítek, hanem arról hogy helyettük dolgozom, lehet hogy ott akkor én úgy élem meg a dolgot hogy na ebből is tanulok majd valamit és fejlődök. 
Közben meg egy nagy szopás az egész.
Annyira el vagyok fáradva hogy most se sok erőm van gépelni, pedig lenne miről írnom mert azért az agyam este pörög rendesen, mert hát az egész napos agyi munka nem épp jó arra hogy este az ember nyugodtan tudjon aludni, mert mint köztudott az ember egy jó fizikai munkás nap után egy nagyon jót lehet pihenni és aludni.

Szóval nagyon de nagyon tele van a tököm, úgy mindenkivel, sajnos ennek az állapotnak a blogom, a facebook embereim, de legfőképp a családom látja kárát.

Sorry!

A legszebb az egészben hogy ez a feszültség csak gyűlik bennem.
Most milyen jó lenne egy női barát, vagy egy rendes fiú barát, vagy ne adj isten egy igazi barát akivel lehetne beszélgetni, kicsit összebújni, esetleg hogy egy kicsit elrugaszkodjak a valóság talajáról, egy jó kis levezetős szexet is nyomatni.
Jutott ez eszembe úgy hogy, tegnap este is volt egy olyan erotikus álmom hogy csak na.... :D
De ebben az álmomban sem sikerült igazán szexelnem csak valami maszatolást csináltunk az ágyban... ja 3 - an voltunk velem együtt. "Ha lúd  legyen kövér" ahogy a mondás is tartja. 
Ezen is jól femérgeltem magam. Szombat vasárnap is dolgoztam mert indulnak az ez évi közmunkák, indul a választási cécó, indul a sok hülye eu - s pályázat aminek semmi de semmi haszna, mert ad pár embernek munkát, de abból egy körömpiszoknyi érték sem teremtődik...még egy ilyen nap és elkezdem nézni a Való Világ 6 - ot. :S

Na jó, mentem mert fáradtan kezdtem el a gépelést, közben jól felhúztam magam, most így a végére megint elfáradtam... franc az egészbe.

Azért teszek fel pár képet, hátha valakinek kellemes álmai lesznek:




















Dalarann

7 megjegyzés:

  1. A képek most is, mint mindig jók:D
    Hát a munkahelyi szopás nem az a kategória, amit élvez az ember, habár azt kell, hogy mondjam nagyon nehéz rajta változtatni.
    Nem tudom, hogy hogy csinálod, hogy neked mindenféle erotikus álmod van, nekem nem szokott, vagy ha igen, nem emlékszem rá:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem jól összeválogatni a képeket.
      Nehéz rajta változtatni mert 1000 emberből talán 1 aki azt mondja hogy ezt így nem lehet csinálni és felmond, na most ha egy úgy lenne hogy 1000 emberből csak 1 nem mondja ezt már másabb lenne a munkamorál, mert most mindenki tudja hogy ha nincs munka akkor nincs pénz és ha nincs pénz akkor nincs semmi, és ezt ki is használják a munkáltatók, mert nem érzik azt hogy ki van kiért.
      Ez az erotikus álom dolog, se minden napos nálam van minden hetes :D Ennyit tesz a cölibátus.

      Törlés
    2. :) hát azért majd meséld el, hogy milyen az, amikor más mellett alszol, mármint milyenek az álmaid olyankor:D reméljük nem olyan soká eljön az az idő is.

      Törlés
  2. https://www.youtube.com/watch?v=vcQtvxKRfXc
    Mint a fentiekben hallható, ez (szerintem) természetes. Az erotikus álom is. Nekem akkor is szokott erotikus álmom lenni, ha éppen van huncutkodótársam, s netán mellettem szuszog :D
    Atyavilág.... valóvilág... Szvsz az egész nem más, mint egy megírt polgárpukkasztás, az IQ light kategóriából - akkor már inkább nézz erotikus képeket/videókat... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://www.youtube.com/watch?v=GTt9gVDTxpk
      Cserháti forever.
      Nekem meg csak az erotikus álmok maradnak meg a meglepően élénk és mindenre kiterjedő fantáziám. Mondjuk érdekes lesz majd ha mellettem is szuszog valaki hogy akkor miről fogok majd álmodni.
      nézzem én :D

      Törlés
  3. Neked kívánok békét és kellemes álmokat. Izgalmasat vagy nyugtot hozót, amilyet szeretnél.

    VálaszTörlés