2013. október 17., csütörtök

A 200. bejegyzés

A kettőszázadik bejegyzésem, ki hitte volna hogy ilyen hamar elérem ezt a számot is.
Anno a századiknál éreztem azt hogy, jaj te jó ég, miket írhattam eddig hogy már a századiknál járok.

Most pedig hogy elérkezett ez az örömteli perc, el is felejtettem hogy miről is akartam írni.  Csak címszavak ragadtak meg a fejemben. Teliholdas esték vannak előttem mögöttem, szóval alvásból eddig nem volt részem, csak felületes pihengetés, és kacifántosabbnál kacifántosabb álmok.
Hétvégén dolgozom, a rend kedvéért, sebaj, legalább ebből is tanulok, mármint a munkából amit elvégzek. Adja az ég hogy aki kijön szerelő legyen jó pasi!







9 megjegyzés:

  1. Basszus..... az emberkénk már annyira bevolt szívva?? észre sem vette, hogy az egy macska??? xD xD már sírva röhögök :D :D
    Gratula a 200.-adikhoz :D :D Még 6x ennyit ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D igen.... szegény macsek, hogy kapálódzik a végén. Nem is értem ki lehetett az az agyas aki azt mondhatta egyik reggel hogy készítek egy gif et amiben egy pacák felszippant egy macskát.
      Köszönöm, azon leszek ha közben nem üt be az istennyila :D

      Törlés
  2. Grt! Nekem az utolsó kép nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igen az utolsó nekem is tetszik, örülnék egy ilyen lakásnak... amiben hétvégén én is így lóbázhatnám a lábam :D

      Törlés
  3. Gratula a messziségéből is :D Kitartóbb vagy mint a legtöbben :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Kitartás az még van :D amíg tart a "terápia" addig lesz blogom is.

      Törlés
  4. Mennyi idő alatt jött össze ez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2007 októberében kezdtem el ezt a blogot, de akkor még nem voltak írások csak képeket tettem fel, mert ez csak próba blog volt hogy ez a szolgáltató mit is tud, de mivel egyik srác a freeblogot ajánlotta ezért ott kezdtem el írogatni, mikor a freeblog bedobta a törölközőt akkor tértem át erre az amúgy frissített és vezetett blogra.

      Törlés
  5. Gratulálok! Még jó sok bejegyzést és képet! :)

    VálaszTörlés