2014. január 1., szerda

Karácsonyi sütkérezés.

Karácsonyom sütés főzésből állt ki, nagyon szeretek a konyhában sürgölődni. Nagyszüleim mindig megjegyzik hogy biztos jól fog járni az a csaj akinek én a barátja leszek.
Szóval akkor nagyszüleim után szabadon, de kicsit módosítva: "Nagyon jól fog járni az a srác akinek én a barátja leszek."

Karácsonykor nem voltam sehol és hozzám sem jött senki.
Nem vettem senkinek semmit és én sem kaptam senkitől semmit.
Majd magamnak veszek egy jó fényképezőgépet, sálat és sapkát.
update: haverom húga most szólt hogy hétvégén eljönne hozzám és hozz nekem egy citromtortát ajándékba, ez lesz a karácsonyi, újévi és születésnapi összevont ajándéka. Majd megírom milyen volt :D

Képek a kajákról:

Készül a házi majonéz.

citromos muffin tészta



Palacsinta a hortobágyihoz

Baconos csirkemáj

készül a töltelék a palacsintához

kész a majonézes burgonya

palacsinta ready

Dalarann.

8 megjegyzés:

  1. Hű, mennyi finomság, egészen megéheztem! Ügyes vagy/voltál/leszel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretek is enni meg szeretem látni hogy jó ízűen eszik meg amit főztem.

      Törlés
  2. Jól néznek ki a képek:) Tényleg jól jár majd az a srác:) Na meg most a családod, hogy csak enniük kellett:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Enni azt kellett nekem is sikerült egy 4 kg ot felszednem de ma már munkanap volt szóval lesz lehetőségem lekoplalni.

      Törlés
  3. A Baconos csirkemáj valami fenségesnek néz ki :D BÚÉK :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól sikerült, most szerencsére sikerült eltalálnom úgy a fűszerezést hogy jól elnyomta a máj erős ízét.

      Törlés
  4. Engem az a citromos muffin hozott lázba. Abból küldjél lécci kóstolót :)

    VálaszTörlés
  5. Kostolót nehéz lesz küldeni, leírom majd a receptet :D

    VálaszTörlés