2011. július 5., kedd

Miért ilyenek az emberek? Sorozatok.

Az elmúlt napokban, hetekben, hónapokban annyi negatív találkozásom volt különböző korú, nemű, végzettségű emberrel hogy az már nonszensz.
Értetlenek, erőszakosak, fújják a saját igazukat, ami természetesen hülyeség, de hogy győzzek meg valakit arról hogy ő buta, vagy nem eléggé tájékozódott a törvények terén.
Régi munkatársam ezért nevetett rajtam mindig, 20 percig is képes voltam valakinek sorolni a törvényeket, jogszabályokat, paragrafusokat, közben győzködve miért nem lehetséges az amit kér, ő meg elintézte egy NEM-el és gépezett tovább.

Mai nap is megkaptam egy segélyből tengődő embertől: Ha én nem lennék neked sem lenne fizetésed, az én adómból élsz!
Ami azért is vicces mert a közmunkán tengődő emberek 95% - ának én töltöttem ki a bevallását, szóval teljesen tisztán látom, mit kap, és mit fizet és mit is tesz azért a pénzért.

Belekeveredtem a nyári gyermekétkeztetésbe is, hogy hogyan mi módon az mái napig sem tiszta számomra. Nap, mint nap azzal kell szembesülnöm, a rászorultság, jogos nem jogos a segítség nem számít, egy telefon a képviselők részéről és már fent is van a listán. Botrányos.

Van pár ember, aki diplomáját lebegtetve mindenki felett pálcát tör, mert neki diplomája van, én meg sajna azt mertem mondani, hogy: „Akinek nem jutott ész a mennyben azt Isten a földön diplomával kárpótolja.” Én lettem az elsőszámú közellenség. Szerencsére minden lepereg rólam, nem tudnak kibillenteni.  

Eric ajánlására tegnap elkezdtem a Vámpírnaplókat nézni, első három résszel este végeztem is de eddig nem igazán fogott meg, nem látom merre és hová tart a sorozat, de azért nem adom fel ez még csak az eleje, tuti tud valamit a sorozat ha már a 4 évadot adják le amcsiban.
Másik nagy kedvenc sorozat mostanában amit nézek, az a Will&Grace de már csak 2 évad maradt hátra szóval most kicsit leállok vele nem akarom egyszerre behabzsolni :D


„Mindig az a vesztes, aki megsértődik.”
Bodor pár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése