2011. július 18., hétfő

Hülyeségeket álmodom, köszönöm neked telihold.




Újra telihold és újra álmatlan éjszakák. Akit nem súlyt a természet e fura jelensége az nem is értheti meg min megyek keresztül én, és még sok millió sorstársam.
Teljesen besötétítek akkor sem tudok aludni, mintha megittam volna több bögre kávét és energiaitalt, egész este forgolódom és zakatol az agyam. Reggel viszont mosott rongyként ébredek. Abban a kis időben amikor végre sikerül aludnom akkor is csak zagyvaságokat álmodom aztán egész nap nyüstölöm az agyam a részletek miatt.

Ezt tudtam kihámozni:

…valahol egy erdőben bolyongok, szakadt a ruhám…éhes vagyok. Keresek valamit, vagy valakit…fiú nyakát harapdálom…sötét van a szobában…valaki sír…(felébredtem körülnéztem és vissza is feküdtem, a hold világított az arcomba)…újra az erdő és hetyókra vadászom :S (még álmomban is meglepődtem magamon, ekkora baromságot, én lettem a vámpír aki heterósággal táplálkozik)… kiszemeltem következő áldozatomat…. megszólalt a telefon… elszaladt.

Fölkeltem meg jelzett a telefonom ébresztője.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése