2014. január 8., szerda

Harmadik munkanap :S

Ez az év a harmadik munkanapja, és már ott tartok hogy nem hiszem el hogy itt tart ez a nyomorult tetű világunk.
Még csak az egyik helyen írtam alá a munkaszerződésemet erre az évre de a másik helyen még nincs kész, ezen kicsit kiakadtam, majd aztán felelősségre vontak azért mert jól végzem a munkámat. Vagyis azért ért ma kritika mert nagyon ragaszkodom a szabályokhoz és a törvényekhez.
Ha valaki nem jár be dolgozni az okés, nem szabad bántani mert emberség is van a világon, de ha én mennék el fél napra vagy át a boltba egyből megy a motyogás.

2014 bekaphatja :D

Gyűlik bennem a feszültség rendesen, ha holnap is marad ez az álláspont bent munkahelyemen akkor lecsapok mint a villám:










4 megjegyzés:

  1. Hmmm... eddig azt hittem, csak az én kolléganőim a legnagyobb munkakerülők az országban, de most megnyugtattál, hogy vannak még hasonló egyedek. :) Hagyd a csudába, ennél többet ér az egészséged!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De tudod mi a legszörnyűbb az egészben? Meglátásom szerint minden munkahelyen van egy két olyan marha mind te meg én meg a többi dolgos ember akik húzzák az igát és a fizetésen kívül semmi más nem kapunk, míg a munkakerülőknek, van idejük és pénzük is mindenre....elcseszett egy világ ez.

      Törlés
  2. Röhejes ez az egész, de sajnos ez máshol is előfordul. Jó hírű multiknál is. Ez miatt ne idegesítsd magad, mivel kellesz nekik, biztos idővel eléd tolják a szerződést. Erről a csesztetésről, meg az jut eszembe, hogy olyan az egész, hogy te mindent tudsz, lehet lazsálni, ha te nem vagy ott, jön a világvége :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a szerződéssel van a baj, mert van 2 db részmunkaidőm amit ha egybeteszünk 1 egész, ehelyett 12 óráztam most is....

      Törlés