2014. július 10., csütörtök

Utazás...

... végre kimozdultam.
Elhagytam elefántcsont tornyomat és elutaztam a megyeszékhelyre, ahol csíllpaítandó lelki bánataimat, vásárlásba és pénzkőltésbe kezdtem.
Vettem jó pár inget, pólót, nyakkendőt, 6 doboz parfümöt. 
Jót kajáltam.
22 évesnek mondott egy csaj.
Egy másik csaj pedig meghívott egy finom kávéra.
A Newyorkerben meg egy másik csaj segített nyakkendőt választani.

Kezdem érteni hogy miért szereti őket pár hetyó fiú.

Azt sajnálom hogy csak 1 ismerősömmel találkoztam.

Pedig azt hittem hogy több is van.

Na mind1 ezen majd változtatunk.

Húú, annyi de annyi jó pasit láttam hogy csak na. De egyiket se kaptam meg...






Ja és 17 emberen rajta volt a szandazokni combo.


Dalarann

4 megjegyzés:

  1. Miért hívott meg kávéra? Nem mintha baj lenne, csak kíváncsi vagyok. Olyan helyesnek gondol?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért mert nekem fura ha egy csaj ilyen velem, melegként nem viszonyulók hozzájuk úgy.
      Remélem hogy helyesnek gondolt.

      Törlés
  2. Akkor kalandos napod volt :)
    Szandálzokni... nincs rá szó :D

    VálaszTörlés