2010. november 21., vasárnap

Elviselhetetlen napok.

Tegnap álmomban egy elég göröngyös és nehéz úton sétáltam felfelé egy domboldalon, mikor már majdnem felértem észrevettem egy idős öregembert, nagy szakállal és egy bottal a kezében. Ott álldogált az út szélén és engem nézett, miközben baktattam felfelé.  Melléérve megszólított:
Hová tartasz?
Fel a domb legtetejére.
Ezért tetted meg ezt a hosszú és nehéz utat, csak ezért?
Igen, csak ezért. Látni akarom onnan a világ minden csodáját.
Kivel osztod meg ha felérsz? Nem lesz ott veled senki, csak te leszel egyedül.
Majd arra ébredtem fel az éjszaka közepén, hogy sírok, vagyis inkább zokogok…
Nem is tudtam visszaaludni, reggelig járt az agyam. Ugráltam az emlékeim között időben egyre visszább, és minél többet töprengtem, annál jobban igazat adtam az álmomban lévő öregembernek. Elértem már elég sok mindent, ha mondhatom ezt 24 éves fejjel, de a domb tetején nem vár senki, egyedül leszek, bármit is szimbolizáljon a dombtető. Most egy célom van igazán, találni valakit, még ha csak barátnak is. Képes lennék egy fiúnak fizetni azért, hogy megöleljen, semmi több, már ettől úgy érezném, megéri élnem.  Mikor az  a srác akit barátomnak haveromnak tekintek, tekintettem, azt mondja teljesen elfogadó velem szemben, ő így kedvel ahogy vagyok, erre pár napja megkérdezi tőlem, nem próbálom ki egy lánnyal a kedvéért? Hátha rájövök mi is a jó nekem igazán, vagy legyek inkább biszex és csak csajokkal kezdjek.  Inkább nem válaszoltam neki, csak halkan megjegyeztem, egy órát sem vagy a barátnőddel közösen és egyből vitatkoztok és veszekedtek, a válasz csak ennyi volt: Legalább nekem van kivel veszekedni.
Fáj bevallani, de igaza van, neki legalább van kivel veszekedni…
Ezt a helyzetet orvosolandó, elég sok találka oldalra regisztráltam, eddig nulla eredménnyel.
Pesszimizmusomat erőssítendő….


7 megjegyzés:

  1. Kedves Dalarann! Nem, nem és nem:) Ajjj, annyi mindent írnék most legszivesebben...nem lenne kedved felvenni msn-re? Üdv: J

    VálaszTörlés
  2. Nyuszikám, ne add fel. Nekem apu mondta, hogy az embernek kell a sikerélmény. Aki nem kapja meg, az frusztráltá válik. Én is így vagyok vele, hogy ilyen téli hónapokban k.rva szar egyedül. :( De a társkeresést sosem szabad feladni, bár én most vacillálok és új csatornákat próbáltam ki. Fizetni meg nem ajánlatos fiúkurváknak, mert...mert ők nem szeretetből ölelnek, hanem kötelességből, és azt az ilyen kiéhezett szív, mint a tiéd egyből megérzi, és a végén csalódásnak fogod gondolni, hogy kár volt ezért ennyi pénzt kidobni.
    Fel a fejjel!

    VálaszTörlés
  3. mind hasonló gondokkal küzdünk sajnos, ki így, ki úgy, de mindig ide lyukad ki a dolog... teljes mértékben megértelek. de a magány, az egyedüllét, az érintésre és egy hús-vér társra való vágyakozás ne sarkalljon olyan dolgokra, amikre később úgy emlékezel vissza, hogy kaparod az arcod. csak tapasztalat. el fog jönni Ő is. de ne tedd lejjebb a lécet, semmiképp. fel a fejjel, én is csak ezt tudom mondani. ; )

    VálaszTörlés
  4. Van msn-em, de nem igazán használom, ha gondolod írj egy levelet és arra hamarabb válaszolok.

    Nyugi nem fizetnék senkinek, csak leírtam mit is érzek igazán.

    Próbálok erős maradni, de érzem kezdek kimerülni.

    Sokan mondták, mondják az elköltözést, régi tervem és vágyam, csak pénzt senki nem ad hozzá :D
    Na jó nem depiskedek tovább, erőt adnak a hozzászólásaitok, komolyan.

    VálaszTörlés
  5. Az elköltözés mire jó? Cserélünk? Én egyedül élek, a szüleimtől már kirepültem, de én nem szeretek egyedül élni.

    VálaszTörlés
  6. Nem írok levelet, mert ha kérdezek, szükségem van a reakcióra - és fordítva. Ezért javasoltam msn-t. Pedig jó lett volna, jobb lett volna:S

    VálaszTörlés
  7. Elköltözés arra lenne jó, hogy végre elköltöznék erről a tanyafaluközségből, itt nincs semmi, egy meleg számára ez rosszabb mint a pokol. Anno találkoztam egy volt osztálytársammal a munkahelyem előtt, kb egy órát ha beszélgettünk mire hazaértem anyám már tudott az egészről. Kis hely ez és egyedül vagyok meleg, még a környékemen sem tudok arról hogy lenne más, vagy nagyon jól titkolja.
    Kontiki, nem azt mondtam hogy nem adom meg, mert megadom, csak pár szóban leírni mit is szeretnél mondani.

    VálaszTörlés