2010. november 25., csütörtök

Elmúlt napok és esték.

Le sem merem írni miket összeálmodok mostanában. Szinte már mindennaposak azok az álmok, amiben én szerepelek nem egy nem két nem három pasival, lehet ez a korral jár, minél idősebb valaki annál több srác szerepel az erotikus álmaiban. Azért nem semmi az élet, nem elég hogy egész nap tépnek szaggatnak a vágyak még este sem lehet normálisan pihenni. Ma voltam a dokinál, segítettem a gépét rendbetenni, és megkérdezte, minden rendben van e velem, rettenetesen nyúzottan nézek ki. A válasz csak egy széles mosoly volt, és egy mondat a számból: „minden a legnagyobb rendben van.” Belehazudtam a szemébe, de ezen nincs semmi meglepő, idestova mióta tudom hogy meleg vagyok, ezt teszem az emberekkel ha rólam kérdeznek, hazudok nekik.

2 megjegyzés:

  1. Dehát teljesen természetes ami történik veled! Az elfojtott vágyad álmodban vetül ki! Ennél most nem arra céloztam, hogy az a célod, hogy 3-4 pasival gangbangezzél! Hanem, ha lesz valamikor egy kapcsolatod, akkor az álmaid is, majd a párodra, a párod iránt fognak (ki)vetülni. Sajnos melegként hazudni alap dolog az ilyen társadalomban, mint itt M.O.-n.

    VálaszTörlés
  2. Treen a próféta szóljon belőled.
    Hazudtam haveromnak elég sokat, és meguntam egy idő után, tudja rólam a dolgot, nem akar róla beszélni. Ez sem a legjobb megoldás.

    VálaszTörlés