2010. december 20., hétfő

Akkor folytassuk...

Hol is hagytam abba tegnap, á meg is van.


Tibi forró csókjai kezdtek átváltani apró pici puszikká, majd elindult lefelé, elérte a nyakamat, a mellkasomat, a köldökömet, míg végül meg nem érkezett a megfelelő helyre. Hatalmasat sóhajtott, megéreztem meleg leheletét a szerszámomon, lenéztem rá és bólintottam, neki sem kellett több. Előbb csak a hegyét kényeztette a nyelvével körkörösen majd le - fel aztán végre a szájába vette. Még a levegőt is alig tudtam venni, hírtelen azt sem éreztem mennyire hideg is a víz, ami a zuhanyrózsából hullik alá, erre a kis trióra. Szinte nem is gondolkoztam ösztönösen csináltam mindent, figyeltem az érzéseimre, a testemre és a hozzám simuló Tamás testére, ki elég félre érthetetlen jelét adta, mennyire kíván engem.
Ahogy hátra fordultam és összetalálkoztak ajkaim Tamáséval, hirtelen libabőrös lettem egész testemben, iszonyatosan szép és puha ajkai vannak, maga a lédús barack…
Elkezdtem egész testemben remegni, ami betudható az élvezetnek amiben részem van, másfelől pedig a hideg víznek. Ahogy végig néztem rajtuk láttam ők is fáznak, finoman előre hajoltam, megfogtam Tibi vállait és felhúztam magamhoz, ahogy arcuk egy vonalba ért, hosszasan megcsókoltam, érezni akartam az ajkai ízét, azokét az ajkakét amik nemrég még a farkamat kényeztették, de nem tartott sokáig a dolog, mert Tamás elzárta a vizet és halkan a fülembe súgta: Menjünk be a szobába az ágyamra…
Elindultunk ki a zuhany alól, át a kis folyosón egyenesen az ágyhoz, közben nem engedtük el egymás kezét, amint odaértünk lehuppantunk az ágyra, én háton feküdtem, ők pedig mellém.
Igazán Tamás volt az akit szerettem, több mint 1 évig, mi az hogy szerettem, szerelmes voltam belé. Valahogy ez az érzés beleszövődött az álmomba, hirtelen tudatosult bennem ez egy álom, és amit eddig nem kaptam meg az most ha ilyen formában is de az enyém lehet.
Eltoltam magamtól, most őt feküdt a hátán én pedig rajta ültem a csípőjén, mindig is érezni akartam ezt az érzést, milyen szerencsés helyzetben van az a csaj akinek ez megadatik, itt ülni a srác szerszámán és letekinteni szép mellkasára és szép arcára. Nem tudtam magam tovább türtőztetni, és ahogy ez virágnyelven lehet legszebben megfogalmazni, jól leápoltam. Nem is emlékszem már Tibi hová lett az álmomból, de nem is volt fontos, ott volt nekem ő, kinek ágya felé sokat néztem vágyakozó szemmel, kivel egy idő után nem szerettem az ágyamban tanulni, mert aztán egész este éreztem az illatát a párnámon és takarómon.
De most az enyém és én meg az övé, megfogtam a tarkóját finoman elkezdtem magam felé húzni és a fülébe súgtam: a tied vagyok teljesen, csinálj velem azt amit csak akarsz…
Óvatosan visszaengedtem a fejét az ágyra, de még el sem érte a plédet, máris mozdult, legörgetett magáról, hasamra fektetett, és a hasam alá tett egy párnát…


Na de most sajnos ennek már tényleg nem lesz tovább folytatása, mert felébredtem, tiszta tepedő merő víz voltam és mikor felocsúdtam mit is álmodtam, a hideg végig futotta a hátamon, de jó értelemben.

Érdekes módon álmomban még eddig soha nem jutottam el, talán mert nincs élettapasztalatom.

1 megjegyzés:

  1. És most Dalarann következik. 25 éves. Lépnie kell. Nincs de...tessék elindulni, szépen, apránként. Nem fogsz elesni, bízz magadban. Remek srác vagy. Drukkolunk:)

    VálaszTörlés