2010. december 19., vasárnap

Pénteki szülinap. Álom.

Pénteken megtörtént. Elérkezett a születésnapom. Betöltöttem a huszonötödik életévemet.
Munkahelyen felköszöntöttek, köszönhető ez annak, hogy a takarítónő megnézte az iwiw-en a kis konyhakertjét vagy mit, tiszta facebook lett az iwiwből. Szóval miközben szedte le az almát észrevette a születésnapomat. Egyből go el a boltba és vett nekem egy tábla csokit, örültem neki nagyon. Munkatársam viszont szabin volt, de ő is felhívott és felköszöntött.
Mikor délben elindultam haza még beugrottam a boltba, megvettem minden alapanyagot a tésztasalátámhoz. Nem volt nagy kedvem semmit sem sütni, mamát is megkértem ne fáradjon vele, tortát nem is sütött, kapros lepénnyel lepett meg.

Itthon a családtól nem kaptam semmi, valahogy nálunk ez az ajándékozgatás nem jellemző.
Felköszöntöttek, kivéve apám, bár ezen már meg sem lepődöm, 17 éves korom óta elfelejti, na mindegy.

Pénteken az első aki felköszöntött haverom volt, Karcsi. Az ő barátnője is dec. 17-én született mint én. Neki vett fülbevalót, karácsonyra pedig egy karórát. Mondtam neki hogy rám ne költsön, már az hogy felhívott jól esett, ne költse feleslegesen a pénzét. Meg lehet, vesz valamit ami nem is tetszik, nincs valami jó ízlése, bár néha tud nagyon értelmes dolgokat is kinézni magának, néha érzek benne egy kis meleg vonalat.

Péntek este viszont volt egy elég, hogy is fogalmazzak, erotikusan túlfűtött álmom.

Kezdeném azzal az álom leírását, elmesélését, hogy kb. 2 hét önmegtartóztatás áll mögöttem.

A régi közép sulimban voltam, szobatársakkal. Épp megjöttünk valahonnan, lepakoltunk én meg elkezdtem vetkőzni, indultam zuhanyozni, mert nagyon le voltam izzadva. Levettem a pólómat és a rövidnadrágomat, kezembe vettem a törölközőmet és indultam volna zuhanyozni, de Tomi meg Tibi azt mondta, hogy ne siessek még majd később mert még 20:00 óra lesz és még ráérek, nézzünk meg valami filmet, vagy csak beszélgessünk. Elindultam az ágyamhoz, kezembe vettem a rövidnadrágomat és fel akartam venni, de Tibi azt mondta nem kell az, nyár van és meleg, maradjak a boxeremben. Ők is levették a ruháikat, leültek az ágyra és kértek én is tegyek így, de üljek közéjük, jobban lehet így beszélgetni.
Miközben ott ültem köztük, egyre közelebb és közelebb jöttek, szinte a lélegzetüket is éreztem a bőrömön, nem teljesen tiszta miről is beszélgettünk, de egy idő után nekem szegezték a kérdést. Te meleg vagy?
Én meg azonnal rávágtam hogy igen. Majd megkérdeztem tőlük, mihez kezdenek ezzel az információval, és álltam volna fel az ágyról, hogy szemközti ágyról nézzek velük farkasszemet, de Tomi megállított, kezét a mellkasomra tette és finoman jelezte ne álljak fel, maradjak csak ott köztük.
Tibihez fordultam és vártam hogy ő is reagáljon valamit, majd szólásra nyíltak ajkai és csak annyit mondott: Nehéz bármit is mondani, de tudok egy dolgot amivel jelezhetem mit is gondolok ezzel kapcsolatban.
Lassan becsukta szemét és elkezdett felém hajolni. Ajkaival megérintette a nyakamat és nagyon lágyan és finoman adott rá egy finom puszit. Becsuktam a szemem és élveztem a pillanatot, ami azt hittem örökké tart, de aztán észrevettem, hogy már nem csak ő az aki puszikat ad a nyakamra és arcomra, Tomi is csatlakozott. Mikor Tomival ajkaink összeértek én hírtelen felpattantam az ágyról és zavartan kerestem a törölközőmét és feléjük fordulva, csak annyit mondtam, én most megyek és lezuhanyozom. Gyors magamra csavartam a törcsimet.
Erre ők is felpattantak, majd megindultak felém, belém karoltak, elindultak velem a zuhanyzó felé. Hírtelen nem tudtam mit mondani: megy nekem a fürdés egyedül is.
Közben annyit megjegyeznék még mielőtt folytatom, ez az álom akkor játszódik mikor mi egy olyan szobát kaptunk amiben volt külön zuhany meg wc-is, 3 hetet laktunk ebben a szobában, mert a rendes szobát festették meszelték. Előtte ki kellett pakolni onnan nekünk mindent, és mikor kihúztuk a Tomi ágyát, hát nem tudom máshogy megfogalmazni, de amik ott voltak papírzsepik, elég érthető okból voltak ott, úgy összegyűrve. Ja és tomiba szerelmes is voltam több mint 1 évig, de hát ő hetyó, és eléggé homofób is volt, most nem tudom mi van vele, suli vége óta nem beszéltem vele.

Na szóval, hol is tartottam, á igen meg is van.
Szóval elindultunk így hármasban a zuhanyzó felé, én jeleztem nekik, nem szeretném ha követnének, mire Tomi rávágta hogy nincs meleg víz, csak langyos, és ha hárman együtt zuhanyoznánk nem is éreznénk hidegnek a vizet. Megszűnt bennem ezután minden gátlás, hagytam hogy sodorjanak az érzéseim, vágyaim. Tomi előre ment, kinyitotta a fürdő ajtaját, én követtem, Tibi miután beértem a fürdőbe, becsukta az ajtót és elkezdte lefejteni rólam a törölközőmet, amit elég masszívan magam köré tekertem. Mikor sikeresen kiszabadított a textil öleléséből, hozzámlépett és megcsókolt, de úgy igazán, szenvedélyesen. Miközben szenvedélyesen csókolóztunk, Tomi mögém lépett, megfogta a csípőmet és finoman húzni kezdet engem, és a hozzám nőtt Tibit, be a zuhany alá. A víz megtette a hatását, átlátszóvá váltak a boxerek, vagy időközben levettük, ez még most is homály számomra, de nem is fontos. Ott álltunk mind a hárman teljes Ádámkosztümben, ahogy az Isten megteremtett minket, ha egyáltalán ő teremtett minket…
Hosszasan érzékien simogattuk csókolgattuk egymást, majd rátértünk a témára. A többit engedelmetekkel nem részletezném, rábízom a fantáziátokra, csak legyen elég merész az a fantázia és semmi prüdéria.

4 megjegyzés:

  1. Először: SOK BOLDOG SZÜLINAPOT!!!
    Másodszor: Sajna szegényes a fantáziám:S:D:P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm :D
    Hát akkor folytatnom kell az álom leírását, de keresnem kell hozzá egy 18 as karikát is.

    VálaszTörlés
  3. Hát akkor keress gyorsan egyet:D

    VálaszTörlés