2011. augusztus 1., hétfő

A buzik miatt fogy a magyar...

Ma ez a mondat ütötte meg a fülem....
Fel is háborodtam rajta rendesen, de nem fordultam ahhoz a személyhez aki a társaságában lévő embereknek mondta, azok meg persze helyeseltek neki.
Annyira mérges vagyok még mindig hogy nagyon nehezen fogom vissza magam attól hogy nyomdafestétek nem türve meséljek mindegyikről.
Ezeknek meg minden előzetes vizsgálat nélkül lehet gyereket nemzeni, mások meg éveket járnak lombikbébi programra, márha a tvk (teljesítmény volumen korlát - mennyi embert lehet megműteni adott időszakban stb.)
Évente 5000 beavatkozást támogat a társadalombiztosító, közben meg 3x a száma azokan akik igénybe vennék, de nincs 280k ft-ban arra hogy kifizessék és ez csak egy beavatkozás aminek 33% körüli a max esélye.

Ezért nem értem nekem mint melegnek miért nem engedi a béranyaságot igénybevenni, vagy örökbefogadni :S

Simán kifizetődne az államnak és évente több 10 ezer gyereket jelentene, az áfa bevételről nem is beszélve :(

80 ezer gyermek meg iskolába, soha nem volt ennyire alacsony  a szám, a tetőpont 160 ezer gyermek volt, régi szép időkben...

Befejeztem nem mérgelem magam tovább, tetű hetyók :@

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése