2011. augusztus 2., kedd

Reggeli álom.

Reggel újra arra ébredtem, hogy a fecskék csivitelnek a párkányomon.
Faja… be is csaptam rájuk az ablakot, mert úgy aludtam, hogy egész este nyitva volt az ablak, jól esett a hűs szellő az arcomra.

Nagy nehezen visszaaludtam, és akkor elindult a fantáziám, tudatalattim és jöttek az álmok.

Húú még nagyon élénkek az emlékek, szeretek ilyeneket álmodni, mert nagyon élethűek az álmaim, teljes testemben érzem a dolgokat, sajna viszont ez van a rossz álmoknál is L

Újra a koliban voltam az ágyamon feküdtem, valaki szólt és mikor felnéztem ott állt felettem az a srác akiben nagyon szerelmes voltam. Még most is ha rá gondolok az illata az orromban van :D Hívott hogy nem megyek e vele zuhanyozni. Naná hogy megyek. Nem volt az a kimondott jó testű szép fiú, de mégis valami nagyon megfogott benne. Talán az arca vagy a szép formás feneke, már nem tudom, úgy az egész okés volt, na jó leszámítva az enyhe hanyag tartását, és a ferdécske derekát. Senki sem tökéletes. A szerelem pedig megszépíti a másikat :D
Elindultunk zuhanyozni, én levettem mindent ami rajtam volt, nem sok munka volt vele mert csak egy rövidnadrág és egy boxer volt rajtam. Szerencsére rajta teljes ruházat volt, úgyhogy álmomban láttam őt elég hosszan vetkőzni. Tapadós boxer volt rajta, pedig soha nem hordott ilyet, ebben látszott aminek látszania kellett, domborodott aminek domborodnia kellett. Biztos mosolyogtam miközben aludtam :P
Sehol nem volt senki, ami ritka dolog volt a koliban, mindig jött ment valaki a folyosón vagy a szobákban hangoskodtak. Megérkeztünk a zuhanyzóba, de ez nem a régi zuhanyzó volt, felújítottam szerintem álmomban, voltak padok, öltöző szekrények, egyterű volt az egész, sehol egy külön kabin. Elkezdtem zuhanyozni, de csak félve nézegettem felé nehogy észre vegye, a 7 év tapasztalata az álomban is kifizetődő, majd elkezdtünk beszélgetni, lányokról suliról, munkáról, egymásról mit gondolunk…. És akkor kinyögtem neki a dolgot: nagyon tetszel nekem és nem vagy közömbös számomra. Nagyon meglepődött ezen a mondatomon, próbáltam menteni gyorsan a helyzetet, de ekkor belépett másik szobatársam is akiről azt gondoltunk hogy hazament vagy barátnőjénél van mert péntek volt, csak, én és Tomi maradtunk bent tanulás címszó alatt. Kérdeztük Tibit miért jött vissza és miért ilyen zaklatott. Barátnőjével összebalhéztak, a csaj nem akart szakszizni. Szeben nem is fogalmazhatta volna meg a dolgot, de mit is várhattam volna Tibitől ő mindig is ilyen nyers és bunkó volt, szóval hozta a szokásos formáját.
Gyors végzet, váltottunk vele még pár szót aztán közölte hogy nem marad megy haza mert elege van az egészből, otthon majd jól beiszik a haverjaival.
Tomival próbáltam újra szóba elegyedni, de az előző mondatomat nem tudtam mivel folytatni, szerencsére ő kezdte el újra a beszélgetést.
- Mit szólsz Tibihez meg a nőjéhez, mi cirkuszt le tudnak vágni egy kis szopás miatt…
- Nem értek veled egyet, a kölcsönös örömszerzésnek ez is egy módja, de mindenhez két fél kell, nem lehet a másikat ráerőltetni olyan dologra amit nem akar, csak azért meg megtenni mert a másik nagyon akarja szerintem nem jó ok.
- Érdekesen látod a dolgot, de valahol értem a lényegét, tehát azt mondod hogy mindenhez 2 ember kell és a szexre szerinted ez a szabály áll legjobban.
- Igen én így gondolom, mert te rákényszerítenél valakit arra hogy leszopjon ha a másik nem akarja igazán, de tudja hogy máshogy nem tud neked örömet szerezni?
- Nem tudom, nem voltam még ilyen helyzetben…nem is tudom mit csinálnék, jó kérdéseid vannak. (Azért az álmaimban az ön tömjénezés is belefér)
- Mennyire vagy nyitott a szexben, meddig tartanak a határaid, mi a tabu?
- Igazán megvalva nem volt még olyan kapcsolatom ahol a határokat feszegetni kellett volna, vagy egyáltalán a határokig eljutottunk volna. Minden úgy történt ahogy az egy fiú és egy lány között történni szokott. Csókolózás, közös simogatás majd szex és elalvás….kicsit sablonos volt eddig mind, most hogy így belegondolok.
- Mernéd feszegetni a határokat?
- Talán igen talán nem, de nem vagyok semmi rossz elrontója, szóval erre csak bólintani tudok neked, ha már így rákérdeztél.

Nagyon közel álltunk egymáshoz, a zuhanyrózsából aláhulló víz, testünkön apró cseppeké morzsolódott és folytatták útjukat a másik teste felé, ez nagyon felizgatott engem, Tamás észre is vette a dolgot, kicsit zavartan felkapta a törölközőjét és elindult a szobánk felé, fél úton megfordult és annyit mondott: Siess, ne maradj sokáig, nagyon üres a szoba… és elviharzott.
Kb. 5 perc múlva én is végeztem és indultam a törölközőmért, de ekkor vettem észre hogy nincs sehol, Tamás biztos nem vihette magával mert csak az övé volt nála azt is távol tette le az én törölközőmtől. Majd beugrott hogy mikor félrenéztem hogy ne legyen annyira levágó hogy Tomi testét nézem akkor észrevehettem volna hogy Tibi vitte magával, mivel ő nem is hozott magával törölközőt. Van neki saját, de azt szinte soha nem viszi haza mert minek, úgy is ha megszárad tiszta lesz :S
Gyors végig futottam a folyosón mert nagyon hideg volt, gyors beugrottam a szoba ajtaján Tomi már ott pakolászott egy boxerben háttal nekem, én meg bevetettem magam a szekrényembe keresve a törölközőmet a másikat, de nem volt sehol.
-Nem láttad a másik kendőmet, de itt van azt is használta Tibi mert a tied jó illatú.
- Na franc most hogy törölközzek meg.
Pár másodperc múlva azt éreztem hogy valaki mögém lép és elkezdi letörölni a vízcseppeket a hátamról finom mozdulatokkal. Tomi volt az és a saját törölközőjét használta, mert az nem volt annyira vize. Teljes testemben libabőrős lettem.
- Mi a baj?
- Ó semmi csak már nagyon fáztam és most ez jól esik.
- Reméltem is azért csinálom hogy jó legyen.
- Ha most nem fáztam meg akkor tuti soha máskor nem fogok, most bújhatok majd be a jó hideg ágyba mert még ablakot is nyitva hagyta valaki… :S
- Semmi baj én nem fázok majd segítek.
Keze a két vállamon volt kicsit magához húzott és kicsit taszajtva rajtam elindultunk az ágya felé.
- Mit csinálsz?
- Semmit, nyugi. Majd meglátod.
Derekamra tekerte a törölközőt és felhúzta az ágyneműjét és mosolyogva azt mondta hogy gyorsan bújjak be a takaró alá. Így is tettem. Betakargatott, becsukta az ajtót, hozott egy alsó nadrágot nekem a szekrényből, lekapcsolta a villanyt, odalépett az ágy mellé és felkapcsolta a kis olvasó lámpát. Nagyon sejtelmes és romantikus lett ettől a szoba. Teljesen kész voltam hogy az ágyában feküdhetek, érezhetem az illatát, a fejem ott nyugszik ahol az övé szokott. Úgy tudtam beleszippantani a párnájába hogy nem kellett a lebukástól félnem. Teljesen kész voltam. (még most is felkavar a dolog hogy írom, mert a parfümjét szerintem soha el nem felejtem, a testének illatával fűszerezve meg különösen jó ajzószerként hatott rám mindig.)
- Fázol még?
- Igen még vacogok egy kicsit.
- Felveszed az alsónadrágodat.
- Most inkább még nem… ő majd későb.
- Nekem így is jó.
Hírtelen a mondat végén felkapta a takarót, tuti látta hogy a szerszámom már nem nagyon fér el a törcsi alatt, de mint aki nem is vesz róla tudomást bepattant mellém a takaró alá.
- Majd átmelegítelek, mert tudom milyen este úgy lefeküdni az ágyba hogy nincs ott egy másik személy akihez jó hozzábújva elaludni, akit szeretsz is.
- Miért mondasz ilyeneket most nekem?
- Mert ahogy eddig megtudtam rólad nem volt még soha senkid. Innen gondoltam.
- De te ezt honnan tudod, hisz van barátnőd, tuti sokat aludtatok már együtt.
- Ez így is igaz, de még soha nem aludtam olyan személy mellett akit igazán szerettem is vagy vonzódtam hozzá.
- Nem szereted a barátnődet.
- De de szeretem kedvelem, de nem mozgat meg igazán, inkább csak jó barát és sablonos vele a szex.
- Remélem nem a zuhany alatti beszélgetés miatt érzed ezt.
- Nem dehogy de neked köszönhetően tudtam beazonosítani az érzéseimet.
- Mit érzel most akkor pontosan.
- Had mutassam meg.
Lassan főlém hajolt, becsukta a szemét és elkezdett felém hajolni, én is becsuktam a szemem…Majd összeértek az ajkaink. Újra libabőrös lettem teljes testemen, de nem a hideg miatt, aztán végigfutott egy gyenge remegés a fejem búbjától a talpamig.
Lassan kinyitottam a szemem ott volt még mindig felettem az arca mosolygót.
- Te miért mosolyogsz?
- Látod erről beszéltem neked, vagyis ezt próbáltam elmondani, de nehezen bánok a szavakkal, ez volt a legjobb módszer, hogy megértsd mire is célzok. Megcsókoltalak és látod mi lett az eredmény, még mindig remegnek az ajkaid :D
- Bizony, de azért is mert várom már a folytatást.
Jobb kezemet a nyakára tettem és magamhoz húztam a fejét. Miközben csókoltuk egymást, ő forgolódott, és rámfeküdt, miközben a kezével lefejtette rólam a törölközőt.
A kis cseles. Nekem sem kellett több, én is aktivizáltam magam és a boxerét elég könnyen és gyorsan levarázsoltam róla.
Két meztelen és remegő férfi test gabalyodott össze a takaró alatt. Úgy éreztem minden álmom valóra vált. A srác akit mindig is szerettem most itt van velem és csak velem. Nem létezik az ágyon kívül semmi. Csak mi létezünk, és egymásért vagyunk.
Éreztem ahogy szerszáma a hasamnak nyomódik, az enyém szintén jelezte hogy tetszik ami történik.
- Szeretnéd ha folytatnám a dolgot egy kicsit mással?
- Mire gondolsz?
-Emlékszel mit mondott Tibi, miért veszett össze a barátnőjével?
- Igen emlékszem.
- Akarod, mert én akarom.
- Nagyon örülnék neki….
De már nem hagytam, hogy a mondatot befejezze, már csúsztam is le a takaró alá.
Nem sok időt tudtam lent tölteni deréktájékon és szöszmötölni mert lekúszott hozzám.
A fülembe súgta hogy köszöni, de még nem akarja hogy vége legyen és most ő is szeretné nekem megadni azt az örömet és élvezetet amit én nyújtottam neki. Cseréltünk, most ő kényeztetett engem. Á nagyon kész voltam. Majd hírtelen kaptam tőle egy hosszú nyelves érzéki csókot és óvatosan hasra fordított.
Szerszámát óvatosan a fenekemhez illesztette :D (na ezt szépen leírtam), de innestől ködös a dolog mert még az életben nem történt velem ilyen szóval álmomban sem nagyon tudtam kiegészíteni a dolgot, érzések kavarogtak bennem, de semmi több. Majd ölelkezve elaludtunk, csak reggel ébresztett minket a telefonom, ami valójában a valóságban csörgött, körülnéztem és csak egyedül voltam az ágyban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése