2011. augusztus 8., hétfő

Sorozat.

Elkezdtem nézni a vámpírnaplókat, de nekem nem igazán jött annyira be a sorozat, bár a meztelen felső testű vámpírok nem sokat segítettek abban hogy abbahagyjam a sorozat nézését, szóval belekezdek a második évadba.


Greek: A szövetség. Ez a sorozat viszont nagyon tetszik nekem, egyetemi diákszövetségek életét mutatja be. Bulik, beavatás, szex, fiatalok, és van benne egy meleg szál is, ami miatt főleg fogom nézni, mert nem sztereotíp a bemutatásuk. Szóval nagyon nézhető az egész. Van benne egy rész ami külön tetszett, Déli nagyon hívő srácnak bevalota hogy meleg, az meg csak annyit mondott rá hogy nincs azzal semmi baj, mert csak vitaminra és sok sok imádkozásra van szüksége és meggyógyul.



Nem tudtam tovább várni és elkezdtem nézni a Family Guy 9 évadot feliratosan. Ki tudja, mikor adják a tv-ben szinkronosan, pedig nagyon jók a magyar hangok.
Kedvenc részem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése