2013. november 24., vasárnap

Felkerestem a házi dokimat.

Szerdán éreztem úgy hogy itt az ideje meglátogatnom az én drága háziorvosomat.
Mikor bementem a rendelőbe mindenki megijedt, és elkezdtek sugdolózni:  jaj már megint gond van a számítógéppel.... itt fogunk ülni még fél órát.... biztos bemegy a doktornőhöz és bent dolgoznak majd 1 óra hosszat... stb. 
Majd odaléptem az asszisztenshez és kértem a kartonomat, meg is kaptam pár másodperc múlva és már ültem is le egy szabad helyre.
Erre fordult a kocka, és záporoztak a kérdések: ó csak nem beteg vagy? Te is beleestél a járványba? Minden rendben van? Felülvizsgálatra jöttél? Gyógyszert itattatsz ki magadnak vagy másnak? stb.
Jeleztem minden kérdés után fejcsóválva hogy nem ezért vagyok itt, eddig egyik találgatás sem talált, azért jöttem mert fáj és szúródik a mellkasom és zsibbad a bal karom. Na ez olaj volt a tűzre, volt aki egyből infarktust vizionált, volt aki mondta hogy neki is volt ilyen, és voltak akik elkezdték a saját bajukat mondogatni nekem, de egy biztos aggódtak értem ami nagyon jól esett, de ettől még nem leszek jobban. Még azt is felajánlották hogy előre engednek ha nem érezném magam jól. 
Kis idő múlva már bent is voltak a doktoromnál, és meséltem neki a tüneteimet, mire ő csak annyit mondott mosolyogva hogy pihenni is kellene Dalarann nem gondolod? Mikor mentél tegnap dolgozni és este mikor értél haza? Reggel 7 re mentem dolgozni és fél 11 volt mire hazaértem.... Végig sem hagyta hogy mondjam a mondandómat, egyből rávágta hogy pihenni is kellene néha, fiatal vagy még ahhoz hogy tönkre tedd magad, és emléxel hogy már voltál vizsgálva a szíveddel és már akkor is megmondták bent a kórházba is hogy kímélni kell magad mert nem játék az egészséged.
Azt mondta hogy még most nem ad beutalót a kórházba, pihenjek és majd hétfőn újra keressem fel és ha maradnak a tünetek akkor ad egy beutalót és kér egy teljes kivizsgálást. 
A pihenésből annyi lett amit ma pihengettem, mert szombatra szerveztem egy nóta estét, a Duna tv-ből jött egy énekes hölgy és a 100 tagú cigányzenekar 6 tagja, szóval csüt, pénteki napom ráment a szervezésre és az előkészületekre, szombaton déltől egészen este 10 ig míg el nem mentek addig intéztem mindent. Minden nagyon jól sikerült, mindenki jól érezte magát köztük én is, míg a nézőtéren ültem és hallgattam a hegedű, cimbalom, klarinét, nagybőgő hangjait minden fájdalmam fáradtságom elmúlt, de ma reggel újra éreztem hogy ennyi nem elég ahhoz hogy jobban legyek. Szóval holnap irány újra a doktornő, aztán a héten valamikor meg a kórház, ha a héten lesz kardiológia.




Jó éjt, Dalarann.
dalarann@gmail.com

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást! És tényleg pihenjél is időnként! Kapcsolódj ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hétre nem vállalok senkinek semmit, mindjárt megírom a bejegyzésemet aztán olvasgatok meg zenét hallgatok, vettem illatos gyertyákat is.

      Törlés
  2. Jobbulást kedves Dalarann! Az egészség tényleg nem játék..... Pihizz sokat! :)

    VálaszTörlés