2013. november 4., hétfő

Újra munkában.

Ma végre sikerült megint 10 órát dolgoznom, aminek felemás módon de örülök, kerestem 3000Ft-ot is. Tudok örülni az ilyen mellékes pénznek. 
És persze annak is hogy ma egy csomó olyan munkám volt amiből nem csak mások de én is profitálhatok. 
Hazafelé eszembe jutott hogy a múltkor vettem kacsatepertőt amit ki is sütöttem, a zsírt szeretem viszont a kisült tepertőt megetettem a családommal. Így a mai vacsorám, kacsazsírkoskenyér és mellé ananász. Az ananászra azért volt szükség mert csak nem ehetek zsírt este 8 után :D (lelkiismeret nyugtatás). Mint azt mindenki tudja az ananász közismerten negatív energia gyümölcs, mert a szervezetnek több energia kell a lebontásához mint amennyi nyerhető belőle. Szóval ha valaki lakatlan szigetre kerül és csak ananászunk van akkor kampec egy idő után. Hasonló mint ha valaki egy erdőben ragad és csak nyúlhúst ehet, az is kampec.



Ananászról nem találtam gif-et sorry.

Ha már a képeknél tartunk, ma egyik munkatársam mutatott egy képet amin én szerepelek egy másik női munkatársammal, hogy én azon a képen mennyire jól nézek ki, az még engem is meglepett. Pedig nem sok kép van rólam amire azt mondom hogy húú ez nem is lett annyira rossz, szóval kérni fogok belőle egy másolatot az tuti, és meg kell hogy állapítsam de nagyon jól áll nekem a fekete mellényem és a fehér nyakkendőm.

Ma reggel beszélgettem a fodrászommal is (csaj), és ahogy beszélgetünk azt vettem észre hogy nem nézz a szemembe, engem néz, vagyis rajtam valamit, el is kezdtem nevetni. Ő megkérdezte hogy mi az mit nevetek mert most kicsit nem érti a helyzetet, én meg mondtam hogy te aztán tipikus fodrász vagy, beszél neked az ember te meg a haját nézed a másik személynek. Mint egy bőrgyógyász az sem téged néz miközben az arcodba bámul, hanem az arcbőrödet stíröli. Ahogy ezen elnevetgéltünk, azt vettem észre hogy oké ő is nevet de csak a hajamat nézi, mi lehet a hajammal hogy nem hagyja abba, de meg sem tudtam tőle ezt kérdezni máris nyúlt a kistáskája és vette elő a fésűjét, ami mint kiderült számomra egy fodrásznál mindig ott lapul a táskában, és megigazította az egyik rakoncátlankodó tincsemet, mikor végzett ezzel a tevékenységével, nevetve csak annyit mondott, nem bírta tovább nézni :D Nagyon aranyos volt.

Van egy parfüm amit nagyon szeretnék megvenni, de nem igazán van most elkölteni való 5000Ft-om, talán ha végre megérkezne a múlt havi fizum és kifizetnék mindent akkor talán látnám van e rá pénzem. Hmm nagyon jó illatú parfüm, és nem olyan mint a férfi parfümök 99%-a amik olyanok mint a pacsuli egy kis szappan szaggal. 

Na még befejezem a meleg génes bejegyzésemet aztán szunya, és kezdődhet a holnapi nap egy átforgolódott éjszaka után. Iszonyatosan hülye álmaim vannak, olyanok amik összefüggéstelenek és logikátlanok is egyben.

És van egy nagyon szomorú hírem, nagyon úgy nézz ki hogy eltávozott hőn szeretett társam a fényképezésben, vagyis a fényképezőgépem :( Eltört a mode választó tekerője... javíthatatlanul. Hívtam a Fuji márkaszervizét elmondtam a bajomat, erre azt mondták hogy mit akarok azt a tipusú gépet már jó ideje kivonzták a forgalomból, vagyis kifutott széria, és vegyek újat. Vagy ha nagyon értek hozzá, mert előadtam hogy technikusi végzettségem is van, ha elég ügyes vagyok akkor állítsam be a mode részen az automatikus beállításokat és használjam tovább úgy. Nem hiszem el hogy nincs neki egy ilyen kis műanyag biszbaszuk... lehangoló nagyon...

Szóval ezt nekik...... ->


Jó éjt, Dalarann
dalarann@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése