2015. március 29., vasárnap

I hate...

Ez az óraátállítás mizéria évente 2x csap le ránk és mind a 2x tönkre tesz 2 - 2 hetet az életemből, nem is értem miért nem csak fél órával állítjuk előrébb az órát, és utána nem nyúlnánk hozzá soha többet.... mert nem tudják nekem bemesélni a spórolást, mert mi van ha esős hét van akkor hamarabb sötétedik és akkor filmezős számítógépezős napok következnek, ja és hamarabb kell felkapcsolni a lámpát is, ha meg telibe süt a nap akkor meg a hűtök meg a légkondik + ventilátorok járnak maxon.

Szóval kamu szagú az egész!












Jó éjt, Dalarann

2 megjegyzés:

  1. Megint megtaláltam a legjobb képet: a ló:D:D
    Amúgy minden évben máshogy magyarázzák az óraátállítás előnyeit, és minden évben mással spórolunk szerintük:D Szerintem a nyári időszámításon kéne legyünk egész évben. És most totál eltereli a figyelmem a jobb alsó képsor:D:D

    VálaszTörlés
  2. Ahogy olvastam a megjegyzésedet és a jobb alsó képsor én is megkerestem.... el is kalandoztam.

    VálaszTörlés