2014. április 21., hétfő

Április 21.

Santiago-nál olvasói szemek játéka indult!


Hülye húsvét, híztam 3 kg-ot.
Sebaj a következő hetekben el fogom veszíteni ezeket a pluszokat, mert ha minden jól megy akkor szerdán fogad majd a fogdoki, mert történt egy kisebb baleset a számban.
Egy dióhéj darab, furmányosan és felettébb sunyi módon megbújt a sütemény belsejében amire nekem sikerült rá is harapnom, a fogam bánta...

Tegnap este nem tudtam aludni ezért megnéztem a Coming out című filmet, még mindig vegyes érzelmekkel gondolok vissza a filmre. Volt ami tetszett volt ami elment és volt amin egy kicsit felhergeltem magam.
El kell ütni a meleget egy jó csajnak hogy rájöjjön hogy a lányokat szereti, nagyon szép üzenet. Kíváncsi lennék milyen lett volna akkor a film, ha nem vágtak volna ki annyi jelenetet. Így elég semmi lett a történet.
Bár az alteregos rész tetszett, csípem Lady Dömpert, bár még élőben soha sem láttam. A Vírus Est videókban iszonyatosan jó. Na be vissza a filmre.
Nincs a filmben meleg csók, csak sok sok cici csöcs meg mell, melegként alig vártam hogy egy ilyen film tele legyen tejcsárdákkal. Mintha egy hetyó film tele lenne szőrös meztelen férfi mellkassal meg seggel. Mucsi viszont jó volt, az ő története talán az egyetlen használható elem a filmben, tetszett.
Összességében:
Nekem csalódás volt a film....























Dalarann

4 megjegyzés:

  1. Köszi az ingyen reklámot! :)
    Ennek a filmnek, amikor láttam az előzetesét, éreztem, hogy ha fizetnének sem nézném meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sajnálom az időt amit a megnézésére töltöttem, viszont pár srác elég jól nézett ki a statiszták között

      Törlés
  2. Hűűű... ezek a srácok... Nyami :)
    Nem utolsó sorban a felhős/villámos kép is lenyűgözött!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretek ilyen képeket keresgélni, ilyenekre nem sajnálom az időt. Sajna nekem nincs ilyen gépem és időm hogy ehhez hasonló képeket készítsek.

      Törlés