2014. április 8., kedd

Napi hókuszpókusz.

Ma délelőtt hazahoztuk a mamit a kórházból, szerencsére jól van és én is kibírtam a kórházban míg elkészült a zárójelentés.
Hazafelé jövet még gyors beugrottam egy elektronikai boltba és vettem egy új fórásztópákát magamnak mert a régit már elhasználtam és már nem jó a hegye. Mire a boltban végeztünk meg is éheztem és bementem a közeli pékségbe és jól bevásároltam. A kocsiba be is kajáltam rendesen mire hazajutottunk. A melóba alig tudtam figyelni annyira tele voltam, az összes vér megindult a gyomrom felé és az agyban meg semmi nem maradt, alig tudtam figyelni arra amit a főnök közölni akart velem. Mikor kicsit jobban lettem akkor újra megkértem hogy most mondja el megint azt amit dél körül mondott mert nem teljesen világos a dolog.
Még jó hogy újra rákérdeztem a dolgokra mert szegény azt akarta velem közölni hogy egyik munkatárs feladta, felmondott és megkapom az ő munkakörét is, na most az eddigi munkámat se győztem csak napi 10 + óra munkával. Erre kapok egy olyan plusz munkakört amivel a kollégám napi 8 órában foglalkozott erre ma derült ki számomra hogy még így is maradt amivel nem is foglalkozott, vagyis elsunnyogta a dolgot, szóval tehetem rendbe a papírokat, év vége lesz mire végzek az egésszel. De ehhez még lesz pár keresetlen szavam.

Megvan az új fényképezőgépem is :D Fuji gépet vettem a végén, mert ez tetszett a legjobban, ár - érték arányban szerintem ez volt a legjobb választás, mert amit még néztem gépet, az meg 80000Ft körül volt, de azokat a gépeket meg nem használnám ki teljesen, és nekem elég a 14 megapixel is. Fuji S4200.



Ja és pakkban vettem, kaptam hozzá egy táskát egy memória kártyát meg plusz kábeleket. Szóval jó vásár volt szerintem, csak még nem igazán volt időm fényképeket készíteni, na jó párat készítettem:







Jó éjt, Dalarann

2 megjegyzés:

  1. Jó kis gép és szép fotókat csinál! Használd egészséggel! :)
    Szép szemed van! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon jó kis gép, viszont rengeteg funkciót meg meg kell tanulnom hogy hogyan is kell használni, alkalmazni. Egyik szemes képem okés lett de az előtte lévő életlen, túl sok a digitális zaj, nem állítottam be jól a kütyüt.
    Köszönöm :D zöld mint a macskáék.

    VálaszTörlés