2014. április 9., szerda

Feleség.

Ma el se tudtam képzelni mit sutyorognak a hátam mögött a munkatársak, kiderült hogy kinézték nekem a gyakornok csajt hogy majd azzal jól összehoznak. Én meg kaján vigyorral az arcomon közöltem velük hogy rokonom, szóval sorry maradok egyedül, csajmentesen:D

Biztos láttátok már a neten azt a kis reklám videót amiben meleg pár is szerepel, majd a reklám videó alatti rész (komentek) tele lett negatív megjegyzésekkel, de szerencsére lett ott pár meleg barát megjegyzés is.

Íme a videó:


Majd a cég válaszul elkészítette azt a videót, amiben a negatív kommenteket kinyomtatták és összeragasztották, majd a támogató kommenteket is kinyomtatták és a negatív megjegyzéseket tartalmazó papírhengerek mellé ragasztották, nézzétek meg nagyon szívet melengető az eredmény:


Nem is annyira reménytelen a helyzet, szerencsére....


























Dalarann

2 megjegyzés: