2014. szeptember 29., hétfő

Egy estém...

.... a következő képen néz ki. 
Hazaérek a munkából, lepakolok majd a vízmelegítőt beröffetem, hagyom a vizet felforrni, míg a víz melegszik elmegyek fürödni, a fürdőszobában annyi időt töltök el, hogy a kezemen lévő bőr kezd úgy kinézni mint egy öreg ember ráncos bőre. Biztos mindenki ismeri ezt az állapotot, majd mikor már elérem a kellő ázottsági fokot akkor gyors letusolom magam, mivel én kádban fürdő vagyok, szeretek a saját levemben ázni egy darabig, majd zuhannyal leöblíteni a testem. 



Kimegyek a konyhába odakészítem a teámat, majd bosszankodva konstatálom hogy a víz időközben felforrt majd el is hűlt. Újra odakapcsolom neki a 230V-ot. Mikor kész a tea felvonulok a szobámba.
Meggyújtok egy illat gyertyát, megetetem a halaimat, megnézem a tableten mi történt a nagyvilágban közben kortyolgatom a tűz forró teámat. Közben azért az asztali gépen is meglesem milyen filmet érdemes letölteni és megnézni, ha nincs ilyen film akkor a menetrend a következő, a tabletet felteszem töltőre mert a sok játék jól lemeríti, majd a géphez ülve, felkeresem a hírportálokat hogy megtudjam mi történt - történik a nagy világban míg én munkában vagyok. Jut eszembe munka egyik helyen okt. 1 - től módosul a munkaszerződésem, akarom vagy sem nincs beleszólásom. Emelik a munkaóráim számát, mert ezekkel az új bérszámfejtő programokkal meg statisztikákkal a 30% os munkaidőkeretben való munkást nem lehet felrögzíteni, ezért heti 50% - os munkaszerződésem lesz, vagyis az eddigi 12 órából lesz 20 óra/hét. A másik helyen meg marad a 28 óra, meg a bér is.
Na ennyi kitérő után folytatom a tegnap estémet. Film keresgetés után felmentem a youtube - ra és ott ajánlás ként egy Hofi kabaré volt fel ajánlva megnézésre, rá is kattintottam, majd egy másikra és egy így ment kb 35 percig, majd eszembe jutott hogy van egy Rhoda Scott paródiája is neki amiben szerepel Koós János is. A videó megnézést követően feltettem magamnak a kérdést hogy hallottam e valami zenét én Rhoda Scott - tól, és arra a megállapításra jutottam hogy a paródián kívül más zenét nem is tudnék tőle mondani vagy felismerni. Na irány a youtube kereső és ezt a kellemes kis zenét találtam tőle: 





hmm nem is rossz, le is töltöttem mert úgy gondolom jó aláfestő zene lesz most szerdán a nyugdíjasoknak tartandó vacsorán mint aláfestő zene.
Kicsit blogoltam még az este folyamán, majd mazsolázgattam a tumblr-en lévő képek között. Majd lefeküdtem... de nem tudtam elaludni, járt az agyam, fel is keltem hogy egy post-it - re felírjam  a fényképezőről ne felejtsem el a képeket gépre feltőlteni és a jobbakat megosztani a blogomban. Szóval ennek most neki is kezde....nék, ha meglenne az a fránya kábel.....












































... meg lett.

Jó éjt, Dalarann.

4 megjegyzés:

  1. Szerencse, hogy meg lett! Nagyon jók a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még engem is megleptek milyen jók lettek, gépen nem tüntek ennyire jónak, bár most lenne jó képeket készíteni mert szépen sárgulnak a falevelek.

      Törlés
  2. Tetszenek a képeid, Debussy muzsikája (https://www.youtube.com/watch?v=IkmwzG7cB_U) jut róla eszembe.
    Magam is inkább az ázás híve vagyok, valószínű annak is köszönhető, hogy sokáig laktam tömegszállásokon, s a kis szürkeállományom a kádban való fürdést az otthonnal kapcsolja össze.
    S azért egy hideg/fázós nap után nyakig merülni egy kád forró vízben, majd hagyni, hogy rád hűljön... Mennyei. Persze mielőtt vízkövesedne az ember háta, csak lecsapatja magáról :)

    VálaszTörlés